Ampumaurheilun lajiesittely aikuisille – Haapajärven Ampumaseuran TYKY / TYHY toimintaa 24.04 | Yleinen Ampumaurheilun lajiesittely aikuisille – Pieksämäen Seudun Ampujien TYKY / TYHY toimintaa 24.04 | Yleinen Olympiakarsinta: ”Ajatukset ovat lämpöisen puolella” 23.04 | Yleinen Olympiakarsinta: Mopsi Veromaa nyt 19. sijalla naisten trapissa 22.04 | Yleinen Kivääriampujilta viimeiset EM-näytöt 22.04 | Yleinen Suomalaiset sporting-ampujat menestyivät Liettuassa 22.04 | Yleinen Olympiakarsinta: Mopsi Veromaa 15:ntenä trapin ensimmäisen päivän jälkeen 21.04 | Yleinen SAL:n liittovaltuuston kokous linjasi uutta strategiaa 20.04 | Yleinen Suomi sai paikan EYL:n finaaliin 20.04 | Yleinen Olympiakarsinta: Aleksi Leppä voitti pienoiskiväärikisan! 19.04 | Yleinen Olympiakarsinta: Aleksi Leppä pienoiskiväärin finaaliin! 18.04 | Yleinen Olympiakarsinta: Aleksi Leppä ja Henna Viljanen pienoiskiväärin karsinnasta jatkoon 17.04 | Yleinen 100 päivää Pariisin olympialaisiin 17.04 | Yleinen OK: ”Kehysriihestä kylmää kyytiä liikunnalle ja urheilulle” 17.04 | Yleinen Olympiakarsinta: Aleksi Leppä 15:s ilmakiväärissä 15.04 | Yleinen Alexandra Rosenlew teki uuden SE:n Eskilstunassa 15.04 | Yleinen Olympiakarsinta: Suomi 40:s parikilpailussa 14.04 | Yleinen Suosiota saavuttanut liikkuvan maalin avoin leiri järjestetään ensi kesänä Inkoossa 13.04 | Yleinen Haulikon Ylituomarikurssi Kempeleellä 20.4.2024 10.04 | Yleinen Yläkoululeirivalmentajat nimetty 09.04 | Yleinen
23.04.Haulikko
Olympiakarsinta: ”Ajatukset ovat lämpöisen puolella”

Suomalaisten trap-ampujien paras sijoitus Dohan olympiakarsinnassa oli Mopsi Veromaan 38. sija. Satu Mäkelä-Nummela kuvasi fiilikset toteamalla, että ”ajatukset ovat lämpöisen puolella”. Syynä oli paitsi sää myös kehnosti sujunut ammunta.

20.04.Etelä-Suomi
SAL:n liittovaltuuston kokous linjasi uutta strategiaa

Liittovaltuusto linjasi lauantaina pidetyssä kokouksessaan liiton uutta strategiaa vuosille 2025-2028. Strategiasta päätetään myöhemmin lokakuun lopussa järjestettävässä liittokokouksessa. Valtuusto päätti myös muun muassa jäsenmaksujen korotuksesta ensi vuodelle.

MEDIASTA