Arkistot

Ampumaurheilun lajiesittely aikuisille – Haapajärven Ampumaseuran TYKY / TYHY toimintaa

Haapajärven Ampumaseura ry (HaaAs) toimii ampumaurheilussa kotimaisella ja kansainvälisellä tasolla. Tavoitteenamme on saavuttaa menestys kovalla työllä ja jatkuvalla motivoinnilla kuitenkin iloisuus ja myönteisyys säilyttäen. Seuran toiminta on laadukasta ja siinä on hyvin koulutetut ohjaajat sekä valmentajat. Haluamme jokaisen tuntevan itsensä tärkeäksi ja viihtyvän Ampumaseurassamme.
Olemme kodin ja koulun tukena kasvattamassa lapsista ja nuorista hyvin käyttäytyviä,
tasapainoisia, sosiaalisia ja yhteiskunnassa pärjääviä ihmisiä.

Eettiset linjaukset
– Kaikki otetaan mukaan.
– Kaikkia ohjataan ja kannustetaan tasapuolisesti taitotasosta riippumatta.
– Seuran toiminta on päihteetöntä, terveitä elämäntapoja kunnioittava ja ympäristöasiat huomioon
ottava.
– Pakko ei ole vain kilpailla, voi myös harrastaa.
-Pyrimme siihen, että seurassa kaikilla on hyvä olla ja voisimme tuntea olevamme ”iso perhe”

Tervetuloa kokeilemaan hienoa harrastusta joka soveltuu kaikille!

Missä:
Monitoimitalolla on HaaAs:n käytössä ilma-aserata.
Monitoimitalon eteisaulassa on jatkuvassa harjoittelukäytössä ilma-aserata jolla ampumakoulu toimii. Radalla ammutaan myös riistamaalilajeja ilma-aseella.
Osoite:
Opintie 2,
85800 Haapajärvi

Milloin:
sopimuksen mukaan

Hinta:
kysy tarjous

Yhteyshenkilö:
Erkki Pekkala
erkki.m.pekkala@gmail.com

Lisätietoja:

Ampumaurheilun lajiesittely aikuisille – Pieksämäen Seudun Ampujien TYKY / TYHY toimintaa

Pieksämäen Seudun Ampujat ry on perustettu v. 1959, ja jäseniä seurassa on noin 200. Seuran omistamat radat tarjoavat jäsenilleen erinomaiset mahdollisuudet ammunnan harrastamiseen.
Ampumakoulut ovat antaneet monelle innostuksen aloittaa hyvä ja kehittävä elinikäinen harrastus.
Seura tarjoaa myös yritysten ja yhteisöjen tyky- ja liikunta- päiviin ammuntaa.

Tervetuloa kokeilemaan hienoa harrastusta joka soveltuu kaikille!

Missä:
Ilma-aserata
Kuusitie 41
76120 Pieksämäki

Milloin:
sopimuksen mukaan

Hinta:
50 € ryhmä

Yhteyshenkilö:
Pekka Heiskanen
pekka.heiskanen@pieksa.fi
0400193502