Ampumaurheiluliitto

Osta lisenssi

Kilpailulisenssi 2016

Milloin tarvitaan kilpailulisenssiä?

Kilpailulisenssi on pakollinen Suomen Ampumaurheiluliiton kilpailutoiminnassa lukuun ottamatta seuran sisäisiä kilpailuja tai kolmen seuran välisiä seuraotteluja.

Kilpailulisenssin hankinta

Lisenssikausi vaihtuu 1.1.2016. Tänä vuonna Ampumaurheiluliitto lähettää kaikille niille henkilöille, joilla oli lisenssi kaudella 2015 maksulomakkeen suoraan esitäytettynä kotiosoitteeseen. He voivat hankkia lisenssin kotiin saamallaan maksulomakkeella. Lomakkeiden postitus aloitetaan viikolla 50 ja uusi lisenssikausi aukeaa myyntiin 15.12.. Ensimmäistä lisenssiään hankkivat voivat lunastaa lisenssin netissä tai pyytää maksulomakeen Ampumaurheiluliiton toimistosta.

Maksettuasi lisenssimaksun saat postitse uuden lisenssikortin.

Lisenssiin sisältyvä vakuutus nro 06-21870-1 tulee voimaan uusin turvin kauden alusta 1.1.2016 mikäli maksu on maksettu tammikuun aikana, myöhemmin maksettaessa maksupäivänä klo 24.00. Vakuutus päättyy 31.12.2016. Llisenssikausi on aina kalenterivuosi.

Voit hankkia lisenssin seuraavasti:

1. Maksa lisenssi kotiisi lähetetyn maksulomakkeen mukaisesti. Tämä vaihtoehto on vain heille, joilla on ollut lisenssi kaudella 2015.

2. Jos hankit lisenssin netissä. kirjaudu tästä sisään. Tämä vaihtoehto on mahdollinen sekä lisenssin uusijoille että uuden lisenssin hankkiville: https://lisenssi.sportti.fi/index.php?lid=413

Täytä itsellesi lisenssilomake siellä olevien ohjeiden mukaan. Tulosta lomake ja maksa lisenssi käyttäen lomakkeeseen tulostunutta viitettä. Muuta Sinun ei tarvitse tehdä. Jonkun ajan kuluttua saat muovisen lisenssikortin.

3. Soita Ampumaurheiluliittoon, puh. (09) 34812482 ja pyydä lisenssin maksulomake. Tämä vaihtoehto on mahdollinen sekä lisenssin uusijoille että uuden lisenssin hankkiville.

Liitto lähettää Sinulle valmiiksi esitäytetyn lomakkeen. Maksa lisenssimaksu pankkiin.

Lisenssivaihtoehdot ja maksut

Aikuisten kilpailulisenssi 40 €

Voimassa alle 80-vuotiaille.

Sisältää kilpailuluvan, tapaturma- ja vastuuvakuutuksen.

Nuorten kilpailulisenssi 13 €

Tarkoitettu kilpailuvuonna 20 vuotta täyttäville ja sitä nuoremmille. Sisältää kilpailuluvan koko vuodeksi ja vastuu- ja tapaturmavakuutuksen.

Seniorilisenssi 16 €

Tarkoitettu kilpailuvuonna 80 vuotta täyttäville ja sitä vanhemmille. Sisältää kilpailuluvan koko vuodeksi sekä vastuuvakuutuksen.

Harrastelisenssi 25 €

Harrastelisenssi antaa vakuutusturvan seuratason harjoitteluun ja kilpailutoimintaan koko vuodeksi. Harrastelisenssissä ei kansallista kilpailuoikeutta! Mikäli haluat osallistua muuhun kuin seuratason (seuran sisäinen tai kahden seuran välinen kilpailu) kilpailutoimintaan, silloin tarvitset jonkun edellä mainituista lisensseistä.

Lisenssin vakuutusturva

Vakuutuksen korvaukset

Kilpailulisenssi
ennen 31.12.1995

Nuorisolisenssi
1.1.1996 jälkeen

Harrastelisenssi
ennen 31.12.1995

Seniorilisenssi
yli 80-vuotiaat

Vamman hoitokulut

15000 €

Omavastuu100 €0-100100 €-

Pysyvän haitan korvaus kertakorvauksena

Kuolema

Lisenssimaksu

13 €

25 €

16 €

Vakuutusmaksun osuus (tapaturma + vastuu) lisenssien hinnoista: Kilpailulisenssi 4 €, nuorisolisenssi 2,70 €, harrastelisenssi 3,50 €, seniorilisenssi 1,35 €.

Lisenssi on tarkoitettu Suomen Ampumaurheiluliittoon kuuluvien seurojen, Työväen Urheiluliiton kilpailujäsenseurojen, Reserviläisurheiluliiton jäsenjärjestöjen sekä Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta ry:n jäsenille.

Lisenssin kirjaaminen tapahtuu tästä osoitteesta https://lisenssi.sportti.fi/index.php?lid=413