Ilmoittaudu pistoolin tehoryhmän testileirille 23.-25.11. Kisakallioon
25.10.2018 klo 13:19
Timo Rautio

Pistoolin tehoryhmän testileiri pidetään 23.-25.11. Kisakalliossa. Kuva 2017 testileiriltä.

Pistoolin tehoryhmän testileiri 23.-25.11.2018 pidetään Lohjalla, Kisakallion Urheiluopistolla. Testileirin kautta voi päästä mukaan tehoryhmävalmennukseen. Viikonlopun ohjelma sisältää mm. fyysisen kunnon testauksen, urheilijahaastattelun ja ampumaharjoituksia.

KUTSU PISTOOLIN TEHORYHMÄN TESTILEIRILLE

Pistoolin testileirille kutsutaan tämän kauden kaikki tehoryhmäläiset sekä uudet ryhmään haluavat urheilijat. Tehoryhmän testileirillä nuoret kokoontuvat näyttämään taitoja, kertomaan itsestään ja harjoittelustaan sekä testaamaan kuntoaan Lohjalle, Kisakallion Urheiluopistolle 23. – 25.11.2018.

Testileiri sisältää fyysisen kunnon testauksen, kestävyyskunnon kartoitus polkupyöräergometritestillä. Näiden tulokset käydään läpi selkeällä palauteluennolla. Ohjelmassa on myös ampumaharjoitukset, haastattelut sekä tietoiskuja ampumaurheilusta. Ilmoittautuminen tehdään alla olevasta linkistä.

Testileiri alkaa perjantaina 23.11.2018 klo 18.00. Leiri päättyy sunnuntaina 25.11. lounaaseen n. klo 14.00.
Leirin ohjelma lähetetään ilmoittautuneille viikolla 45.

Varusteet Leirillä tarvitaan ampumavarusteet ilma-aseammuntaan.

Lisäksi kaikki osallistujat ottavat mukaan muistiinpanovälineet, sisä- ja ulkoliikuntavarusteet. Huoneissa on vuodevaatteet ja pyyhkeet.

Ota mukaan myös harjoituspäiväkirjasi ja mahdollinen harjoitussuunnitelmasi sekä kyselylomake täytettynä. Tämä lomake löytyy liitteenä ja se lähetetään ilmoittautuneille myös sähköpostitse. Hinnat ja laskutus Leirin osallistumismaksu on 199 €. Hintaan sisältyy pe – su yön majoitus, 2xaamiainen, 2xlounas, 2xpäivällinen, 2xiltapala sekä fysiikka ja pp-testit. Leiri laskutetaan jälkikäteen. Lasku lähetetään urheilijalle, mikäli et toisin ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita. Leirin osallistumismaksu ilman majoitusta ja ruokailuja on 120€/hlö. Myös oma valmentajasi tai huoltajasi on tervetullut mukaan. Mikäli hän majoittuu ja ruokailee ryhmän mukana hinta on 160€.

Ilmoittautuminen pistoolin testileirille 5.11.2018 mennessä vain SAL: n netissä. Huom!  Tämä koskee myös valmentajia ja huoltajia!

Ilmoittautuminen  TÄSTÄ.

Mahdolliset tiedustelut:
Timo Rautio
puh.040 8202300
timo.rautio@ampumaurheiluliitto.fi

Liitteet ohjelma ja kyselylomake:
Kyselylomake tehoryhmät 2018