Vielä ehtii ilmoittautua Kiväärin tehoryhmän testileirille 30.11.-2.12. Kisakallioon
8.11.2018 klo 09:11
Timo Rautio

Kiväärin tehoryhmän testileiri pidetään Kisakalliossa 30.11.-2.12. Kuva 2017 testileiriltä.

Kiväärin tehoryhmän testileiri 30.11.-2.12.2018 pidetään Lohjalla, Kisakallion Urheiluopistolla. Testileirin kautta voi päästä mukaan tehoryhmävalmennukseen. Leirin alaikäraja on 2005 syntyneet. Viikonlopun ohjelma sisältää mm. fyysisen kunnon testauksen, urheilijahaastattelun ja ampumaharjoituksia.

KUTSU KIVÄÄRIN TEHORYHMÄN TESTILEIRILLE

Kiväärin testileirille kutsutaan tämän kauden kaikki tehoryhmäläiset sekä uudet ryhmään haluavat urheilijat. Tehoryhmän testileirillä nuoret kokoontuvat näyttämään taitoja, kertomaan itsestään ja harjoittelustaan sekä testaamaan kuntoaan Lohjalle, Kisakallion Urheiluopistolle 30.11. – 2.12.2018.

Testileiri sisältää fyysisen kunnon testauksen, kestävyyskunnon kartoitus polkupyöräergometritestillä. Näiden tulokset käydään läpi selkeällä palauteluennolla. Ohjelmassa on myös ampumaharjoitukset, haastattelut sekä tietoiskuja ampumaurheilusta. Ilmoittautuminen tehdään alla olevasta linkistä.

Testileiri alkaa perjantaina 30.11.2018 klo 18.00. Leiri päättyy sunnuntaina 2.12. lounaaseen n. klo 14.00.
Leirin ohjelma lähetetään ilmoittautuneille viikolla 46.

Varusteet Leirillä tarvitaan ampumavarusteet ilma-aseammuntaan.

Lisäksi kaikki osallistujat ottavat mukaan muistiinpanovälineet, sisä- ja ulkoliikuntavarusteet. Huoneissa on vuodevaatteet ja pyyhkeet.

Ota mukaan myös harjoituspäiväkirjasi ja mahdollinen harjoitussuunnitelmasi sekä kyselylomake täytettynä. Tämä lomake löytyy liitteenä ja se lähetetään ilmoittautuneille myös sähköpostitse. Hinnat ja laskutus Leirin osallistumismaksu on 199 €. Hintaan sisältyy pe – su yön majoitus, 2xaamiainen, 2xlounas, 2xpäivällinen, 2xiltapala sekä fysiikka ja pp-testit. Leiri laskutetaan jälkikäteen. Lasku lähetetään urheilijalle, mikäli et toisin ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita. Leirin osallistumismaksu ilman majoitusta ja ruokailuja on 120€/hlö. Myös oma valmentajasi tai huoltajasi on tervetullut mukaan. Mikäli hän majoittuu ja ruokailee ryhmän mukana hinta on 160€.

Ilmoittautuminen kiväärinlin testileirille 12.11.2018 mennessä vain SAL: n netissä.
Huom!  Tämä koskee myös valmentajia ja huoltajia!

Ilmoittautuminen TÄSTÄ.

Mahdolliset tiedustelut:
Timo Rautio
puh.040 8202300
timo.rautio@ampumaurheiluliitto.fi

Liitteet ohjelma ja kyselylomake:
Kyselylomake tehoryhmät 2018