Hae SEO:n Energiaa-tiimiin mukaan! 23.01 | Yleinen Katso 100-vuotisjuhlavideo! 22.01 | Etelä-Suomi Kesälajien haku Puolustusvoimien Urheilukouluun käynnissä 22.01 | Haulikko Haulikon ylituomarikurssi 23.2.2019 Oulussa 22.01 | Haulikko Ylituomarikurssi 16.3.2019, Kisakalliossa, Lohjalla 22.01 | Haulikko Riistamaalijaosto juhlistaa 100-vuotiasta Ampumaurheiluliittoa 21.01 | Liikkuva maali Sami Aaltonen teki ennätyksensä Malagassa 21.01 | Haulikko Aleksi Leppä ja Joonas Kallio GP Lepän voittajat 20.01 | Kivääri Jenna Kuismalle kova ilmakivääritulos Tanhuvaaran EM-näytöissä 19.01 | Kivääri Per-Ole Lindell: ”Joonas Kallio valmis ilma-aseiden EM-kisoihin” 18.01 | Kivääri Ampumaurheiluliiton 100-vuotisjuhlavuosi käynnistyi 18.01 | Etelä-Suomi Puheenjohtaja Vesa Nissinen: ”Paras toiminnan motivaatio löytyy yhteisestä arvopohjasta, urheiluhengestä ja erinomaisesta vuorovaikutuksesta” 18.01 | Etelä-Suomi Aleksi Leppä Vuoden urheilija -äänestyksessä 25:s 17.01 | Kivääri Puolustusvoimat palkitsi Eetu Kallioisen, Aleksi Lepän ja Mikko Taussin 17.01 | Haulikko Urheilutoimittajat valitsivat Aleksi Lepän vuoden parhaaksi ampumaurheilijaksi 16.01 | Kivääri Liikkuvan maalin ylituomarikurssi 20.1.2019 Kuopiossa 15.01 | Liikkuva maali Hämeen alueen nuorille ilma-aseleiri Nokialla 15.-17.2.2019 15.01 | Häme Tilaa SAL100-juhlavuoden tuotteita! 15.01 | Yleinen Topi Hulkkonen ylitti EM-rajan Pilsenissä 12.01 | Liikkuva maali Cristian Friman ja Anna-Maria Siivonen Espoon Openin ilmakiväärin ykkösiä 12.01 | Kivääri
22.01.Etelä-Suomi
Katso 100-vuotisjuhlavideo!

Ampumaurheiluliiton 100-vuotisjuhlavideon ensi-ilta oli viime perjantaina Helsingissä järjestetyssä juhlavuoden avaustilaisuudessa.

18.01.Etelä-Suomi
Ampumaurheiluliiton 100-vuotisjuhlavuosi käynnistyi

Suomen Ampumaurheiluliitto viettää tänä vuonna 100-vuotisjuhlavuottaan. Juhlavuoden avaustilaisuus oli tänään Helsingissä.

MEDIASTA
Pellit kilisevät SM-kisoissa Pitkäjärvellä | Sydän-Hämeen LehtiEnnuste: Suomelle 2,15 mitalia Tokion olympiakisoista | Satakunnan KansaKokkolan ampumaradalle asennetut uudet taululaitteet mahdollistavat harjoittelun kilpailunomaisissa olosuhteissa | Keskipohjanmaa.fiOikeustieteelliseen viime syksynä opiskelemaan päässeen SMAS:n Annika Sihvosen elämä ei ole enää pelkkää ammuntaa — "Nyt ei tarvitse stressata, mitä tekee ki... | Itä SavoTommi Takanen taas ja Matilda Mässeli ensimmäistä kertaa — katso Miehikkälän ja Virolahden palkitsemat urheilijat tästä | Kymen SanomatLeppä voittoon Savonlinnan näyttökilpailussa | Kymen SanomatIivo Niskasesta Vuoden urheilija, myös Teemu Pukki ja Aleksi Leppä hyvillä sijoituksilla — Katso, ketkä kaikki urheilijat saivat ääniä ja keitä muita Urheilugaalassa palkittiin | Kymen SanomatOlympiavoittaja Satu Mäkelä-Nummela, 48, ei harkitse lopettamista – tavoittelee Tokiossa kärkisijoja | Yle.fiLapin Urheilugaalaa juhlittiin Kemin Sauvo-salissa – palkintoja Meri-Lappiin ja Ylitorniolle | Lapin KansaAmmunta on ympärivuotinen harrastus – vihtiläinen Tuulevi Suomus tähtää huipulle | Vihdin UutisetPohjoisen renkaat päätyvät suojavalliksi – kierrätysrenkaat sopivat erinomaisesti maarakennukseen | KauppalehtiLieksa palkitsee 23 urheilijaa stipendeillä | KarjalainenLeppä päätti Swedish Cupin kakkossijaan – "Parasta koko reissulla" | Kymen SanomatHeikki Lähdekorpi ampui tuplavoittajaksi Porin liikkuvan maalin talvikisoissa | Satakunnan KansaViivi Kemppi ampui SE-tuloksen ja EM-rajat Ruotsissa | Keskilaakso.fiMyllykosken Viivi Kemppi tarkassa kunnossa | Kouvolan SanomatAleksi Leppä ampuu hyviä EM-näyttöjä — kolmos- ja nelossijat Swedish Cupissa | Kymen SanomatSuomalaiset tarkkoja Swedish Cup-kisassa | Turun SanomatTokio 2020 on yllättävän lähellä – mikä on Suomen tilanne juuri nyt? Kaleva listasi yksilölajit, joissa on tämän hetken perusteella mahdollisuus si­ni­val­koi­seen edustukseen | Kaleva.fiPorilainen tehtaanjohtaja ja Ampumaurheiluliiton entinen puheenjohtaja Mikko Nordquist on kuollut | Satakunnan Kansa