Kallioinen kymmenes skeetissä junioreiden gp-kilpailussa Suhlissa 25.06 | Haulikko NMM-Suhl: Suomalaisnaiset tasaisia asentokilpailussa 25.06 | Kivääri #roadtotokyo tuo urheilijoita esiin 25.06 | Haulikko Ylönen kuudes kaksoistrapissa, Kallioinen skeet-miehistä parhaissa asemissa 24.06 | Haulikko NMM-Suhl: Cristian Friman upeasti maailmanmestariksi 24.06 | Kivääri NMM-Suhl: Vastatuuli Palon haasteena 24.06 | Kivääri Viivi Kemppi ja Riku Koskela Euroopan YOG-karsintoihin Bakuun 20.06 | Kivääri Suomesta 30 urheiluampujaa Bakun EM-kisoihin 20.06 | Haulikko Ruutikisojen Kultahippufinaalin järjestäjä haussa vuosille 2018-19 20.06 | Etelä-Suomi Kultahippujen ruutifinaalit järjestetään Siilinjärvellä 5. elokuuta 19.06 | Etelä-Suomi Compak Sportingin SM-mitalit jaettiin Torniossa 18.06 | Haulikko Ari Jokinen viides Malta GP:ssä 18.06 | Haulikko Ampumaurheilijat antoivat viimeiset EM-näyttönsä 18.06 | Haulikko Kasa-ammunnan SM-kilpailut päätökseen 18.06 | Kasa-ammunta Juho Autio päätöspäivän suomalaismitalisti 300 metrin Lapua Eurooppa Cupissa Hollolassa 18.06 | Kivääri Marko Kallio jatkoi kasa-ammunnan kultamitalitahdissa 17.06 | Kasa-ammunta Kurki ja Leppä kaksoisvoittoon Hollolassa, Ylinen kolmas 17.06 | Kivääri Juho Kurki kolmanneksi Lapua Eurooppa Cupin avauspäivänä Hollolassa 16.06 | Kivääri Marko Kallio voitti myös tänään kasa-ammunnassa 16.06 | Kasa-ammunta Kasa-ammunnan ensimmäiset SM-mitalit jaettiin Keiteleellä 15.06 | Kasa-ammunta
24.06.Kivääri
NMM-Suhl: Cristian Friman upeasti maailmanmestariksi

Cristian Friman ylsi jännittävien finaalivaiheiden jälkeen nuorten maailmanmestariksi miesten 50 metrin pienoiskiväärin makuukilpailussa Suhlissa.  Hän on ensimmäinen suomalainen kiväärin nuorten maailmanmestari. Espoolainen Friman ampui kullasta Romanian Dragomir Iordachea vastaan, jonka päihitti vasta uusinnassa 10,4–9,8.

20.06.Haulikko
Suomesta 30 urheiluampujaa Bakun EM-kisoihin

Ampumaurheiluliitto on nimennyt 30 urheiluampujaa Bakussa heinä-elokuussa järjestettäviin EM-kilpailuihin.

MEDIASTA
Järvenpään kaupunki onnitteli järvenpääläistä MM-voittaja Teemu Rintalaa | JärvenpääTakanen Bakun EM-kisoihin | KaakonkulmaMestari voitti kisällin – Laitinen ja Kallioinen kävivät Lopen GP:ssä varsinaisen jännitysnäytelmän | AamupostiTokion tasa-arvoisempi olympiaohjelma lupaa Suomelle hyvää | Yle.fiLopelle rakennetaan 300 metrin kiväärirata | Hämeen SanomatAleksi Leppä jatkoi ennätystehtailua — ”Ammunta on ollut hyvää koko kevään ajan” | Kymen SanomatJoukkuekaverin kivääri nosti tasoa – Leppä jatkoi onnistumisia ennätyspisteillä | Turun SanomatTämä laji pitäisi saada olympialaisiin - Suomelle jättipotti MM-kisoista | Iltalehti.fiViisi suomalaista läpäisi karsinnan ammunnan maailmancupissa | KeskisuomalainenAleksi Leppä taas kärjen tuntumassa ammunnan maailmancupissa — ”Hyvä heittäytyminen loppuun” | Kymen SanomatLeppä ja Kurki tarkensivat sihtiään maailmancupissa | Satakunnan KansaKiväärimiehet jatkavat maailmancupin finaaliin | Satakunnan KansaKesäolympialaisten ohjelmaan muutoksia – vahvassa suomalaislajissa kilpaillaan nyt myös sekajoukkuein | Salon Seudun SanomatTakasen matka kohti maailman huippua jatkuu | KaakonkulmaHaulikkoradan savikiekkoja tuhottu ja levitetty maastoon | Turun SanomatSporting-rata aloittaa rakentamisen Ruutikankaalla | Forum24Kouluampumiset johtivat urheilijoiden syrjintään? Suomalaislegenda ihmettelee: ”Surullista ja epäoikeudenmukaista” | Ilta-Sanomat”Metsästäjäliiton pitää olla järjestö, joka halutaan mukaan keskustelemaan" | Maaseudun Tulevaisuus.fiLinda Lampenius paljasti erikoisen harrastuksensa: Rakastan kilpa-ammuntaa! | SeiskaLiveTommi Takasen katse tiukasti Bakun EM-kisoissa - LAS:n skeet-ampujalla takana onnistunut kolmen viikon kisarupeama | Etelä-Suomen Sanomat