Ilmakiväärin ja -pistoolin SM-mitalit jaetaan ensi viikonloppuna Tampereella 28.03 | Kivääri Hae ampumaurheilun yläkoululeiritykseen Tanhuvaaran Urheiluopistolle 27.03 | Etelä-Suomi Kaikille avoin liikkuvan maalin leiripäivä kesäkuussa Inkoossa! 27.03 | Liikkuva maali Hannu Räsänen ja Tarja Sorri ilmaolympiapistoolin SM-kultamitalisteiksi 27.03 | Pistooli Sami Heikkilä ja Marika Karisjoki liikkuvan maalin putoavan taulun mestareiksi 26.03 | Liikkuva maali Yhdessä vahvemmiksi – vastaa seurakyselyyn ja tuo seuranne näkemys ampumaurheilun kehittämiseen! 24.03 | Etelä-Suomi Ilmaolympiapistoolin SM-kilpailut viikonloppuna 24.03 | Pistooli Ampumaurheiluliitto esittäytyy GoExpo-messuilla 17.03 | Etelä-Suomi Uudet säännöt hyväksytty 16.03 | Yleinen Asedirektiivi hyväksyttiin – kansallinen soveltaminen alkaa 14.03 | Haulikko Nico Järvinen nimetty nuorten paralympiaryhmään 14.03 | Kivääri Juho Kurki päätti EM-kisat ilmakiväärin 19. sijaan 11.03 | Kivääri Suomen liikkuvan maalin ampujille toinen joukkuepronssi EM-Mariborissa 10.03 | Kivääri Ampumaurheilukoulun ohjaajakoulutus Haaparannassa 19.3.2017 10.03 | Etelä-Suomi Suomi avasi EM-mitalitilinsä: miesten liikkuvan maalin joukkuepronssia! 09.03 | Kivääri Matias Kiuru summasi EM-fiilikset: ”Takki on nyt tyhjä” 08.03 | Kivääri Slovenian pääministeri avasi ilma-aseiden EM-kisat 07.03 | Kivääri Ilma-aseiden EM-kilpailut alkavat Mariborissa 06.03 | Kivääri Seitsemän ampumaurheilijaa sai urheilija-apurahaa 03.03 | Haulikko Pete Patruunan 2017 toisen osakilpailun tulokset 03.03 | Nuoriso
28.03.Kivääri
Ilmakiväärin ja -pistoolin SM-mitalit jaetaan ensi viikonloppuna Tampereella

Ilmakiväärin ja -pistoolin SM-kilpailut järjestetään ensi viikonloppuna Tampereella. Kisoihin osallistuu 635 urheiluampujaa.

24.03.Etelä-Suomi

Ampumaurheiluliitto täyttää sata vuotta vuonna 2019. Haluamme kohdata tulevaisuuden entistä yhtenäisempinä ja vahvempina. Nyt pääset antamaan suoraa palautetta liiton toiminnasta. Seuroille suuntaamamme kyselyn tarkoituksena on selvittää, miten Ampumaurheiluliiton toimintaa pitäisi kehittää, jotta pystyisimme parhaalla mahdollisella tavalla tukemaan seurojamme ja niiden toimintaedellytyksiä sekä yhdessä kehittämään mahtavaa harrastustamme.

MEDIASTA
Turun poliisilta kaikkein vaikeinta saada aselupa | Turun SanomatYrtinkankaan ampumaradalle olisi kaikki valmiina — paitsi rahat | Kouvolan SanomatAselain kiristys ei ole verottanut Kuusankosken Ampujia | Kouvolan SanomatPoliisi kouluttaa ampuma-asekouluttajia Porissa | Satakunnan KansaEU:n asedirektiivi ei muuta paljoa - jos Suomessa niin päätetään | Iltalehti.fiPetri Sarvamaa: Laillisten aseiden käyttö nyt turvattu, direktiivi ei haittaa aseharrastajia | VerkkouutisetPaljon puhuttanut asedirektiivi EU-parlamentin äänestykseen – Reserviläisten huoli maanpuolustuksesta helpottanut | Yle.fi"Jokaista urheilulajia ei voi kunta tarjota" – riihimäkeläisehdokkaat ampuvat ampumaradan alas kaupungin järjestämänä | AamupostiAsesäätelyyn oli jälleen lipsahtamassa erikoisuuksia – jopa kotirauha uhattuna | Yle.fiUrheilijan polkuja risteilee kaikkialla Suomessa – silti niitä on liian vähän | Etelä-Suomen SanomatTimo Ritakallio yrittää kaivaa lisärahaa huippu-urheilulle: ”Liian moni asia lähti väärälle uralle vuoden 2001 joukkokärystä” | Helsingin SanomatAsetehdas suunnittelee Suomen pisintä ampumarataa tarkkuuskivääreille Hausjärvellä – Mökkiyrittäjä: "Totaalinen kuolinisku yritykselleni" | Yle.fiValtio jakaa urheilijoille puoli miljoonaa enemmän apurahoja – Lauri Markkaselle 5 000 euroa | Helsingin SanomatOikeakätinen suomalaisurheilija siirtyi pakon edessä vasuriksi – ja palasi lajinsa huipulle! | Ilta-SanomatHattutemppu meni jännäksi - mistä johtuu, että Raumalle tuleva kultamitalien putki ei tunnu katkeavan? | Länsi-SuomiPirttisalo ampui maailmancupissa yhdeksänneksi | Satakunnan KansaHaulikkolajien maailmancupin kilpailu Hollolaan 2019 | KeskisuomalainenLappeenrannan urheilutalon peruskorjauksen hintalappu selvillä: vähintään 12,6 miljoonaa euroa | Etelä-SaimaaOikeakätinen pistooliampuja vaihtoi aseen vasempaan käteen – hämmästyttävä lopputulos | Ilkka.fiAmpumaurheilussa yhteistyötä yli rajojen | Pohjolan Sanomat