Pekingin maailmancup: Juho Kurki kuudes pienoiskiväärin asentokilpailussa 24.04 | Kivääri Pekingin maailmancup: Emmi Hyrkäs paras suomalaisnainen, kiväärimiehet selvittivät karsinnan 23.04 | Kivääri Suomen ilmakiväärijoukkue kolmas Euroopan nuorten liigan pohjoisen alueen karsinnassa 21.04 | Kivääri Kiväärin ja pistoolin EM-kisojen muuttunut näyttöaika 18.04 | Kivääri Ruutilajien EM-kisojen uudet lajit, näytöt ja valintakriteerit 18.04 | Liikkuva maali Muutos kiväärin näyttökilpailussa 18.04 | Kivääri Tokion ensimmäinen kultamitali jaetaan naisten ilmakiväärissä 16.04 | Haulikko Pekingin maailmancupiin yhdeksän suomalaisampujaa 16.04 | Kivääri Al Ainin maailmancup päättyi miesten skeetiin: Tommi Takanen 23:s, Oskari Kössi 24:s 15.04 | Haulikko Vuoden 2020 ilma-aseiden Euroopan mestaruuskilpailujen näyttökilpailut haettavissa 15.04 | Yleinen Liina Laineelle hopaa Liettuan GP:ssä 15.04 | Haulikko Al Ainin maailmancupin skeet: Suomen naisilla ”suorituksellista vuoristorataa”, miehet hyvissä asemissa 14.04 | Haulikko Al Ainin maailmancupin naisten skeet alkoi: Marjut Heinonen 47:ntenä 13.04 | Haulikko Asko Terkola jatkaa liittovaltuuston puheenjohtajana 13.04 | Etelä-Suomi Pohjolan malja luovutettiin SSG:lle 13.04 | Yleinen Hae ampumaurheilun valtakunnalliseen yläkoululeiritykseen Kisakallion ja Tanhuvaaran Urheiluopistolle 12.04 | Etelä-Suomi Haulikkolajien I- ja II-luokan tuomarikurssi 28.4.2019 Sipoossa 12.04 | Haulikko Al Ainin maailmancup: Suomi trapin parikilpailussa 20:s ja 40:s 10.04 | Haulikko Kehitä seurasi ampumaurheilun Tähtiseuraksi 10.04 | Etelä-Suomi Mirka Kyyrönen Al Ainin trapin maailmancupista: ”Tasapaksua tekemistä” 09.04 | Haulikko
24.04.Kivääri
Pekingin maailmancup: Juho Kurki kuudes pienoiskiväärin asentokilpailussa

Juho Kurki sijoittui miesten 50m pienoiskiväärin asentokilpailun finaalissa hienosti kuudenneksi, kun ampumaurheilun maailmancup jatkui keskiviikkona Pekingissä. Aleksi Leppä oli 20:s ja Sebastian Långström ennätystään sivuavalla tuloksellaan 21:s. Ritva Karri oli naisten ilmapistoolissa 67:s.

23.04.Kivääri

Kivääri- ja pistoolilajien maailmancup alkoi tiistaina Pekingissä. Emmi Hyrkäs sijoittui parhaana suomalaisnaisena ilmakiväärissä 53:nneksi. Sebastian Långström, Juho Kurki ja Aleksi Leppä selvittivät tiensä 50m pienoiskiväärin asentokilpailun karsinnasta huomiseen peruskilpailuun.

MEDIASTA
SUA:n Joonas Kallio jatkaa olympiapaikan tavoittelua Pekingissä | Kainuun SanomatJuho Kurki metsästää olympiapaikkaa Pekingissä ensi viikolla | Satakunnan KansaMuukkoon maalailtu 20-metrinen merikonttimuuri vaihtuu maamassoihin ja verkkoon, Lappeenrannan uusien haulikkoratojen rakentaminen alkaa ehkä vuoden kuluttua | Etelä-SaimaaMattias Blomster voitti sportingin maailman cupin osakilpailun | UusimaaTimo Ritakallion mukaan pieni Suomi on yhä yllättävän kova urheilumaa - Emme ole kaukana parhaan Pohjoismaan tittelistä. | Maaseudun Tulevaisuus.fiVesa Törnroos jäi viimeisten joukkoon maailmancupissa – ”Vähän ala-arvoista huonompi kisa” | Pitajanuutiset.fiMyllymäki tähtäsi SM-voittoon – oli silti tyytymätön tulokseensa - Ylöjärven Uutiset | Ylojarven UutisetKiekot väistelivät suomalaisten hauleja – finaali- ja olympiapaikat jäivät haulikkomiesten unelmiksi | MSN (FI)Trap-ampuja Mäkelä-Nummela paras suomalainen Al Ainissa, suomalaismiehillä vaikeaa | Etelä-Suomen SanomatSipoon SSG hallitsi English Sportingia Hyvinkäällä – Kaidanpään mittavat rakennustyöt edenneet pitkälle | AamupostiHuikeaa! Vasta 14-vuotias huippulahjakkuus voitti alle 20-vuotiaiden sarjan uudella Suomen ennätyksellä – Valmentaja: ”Tavoitteena olympiamitali” | SuomiUrheiluJuho Kurjen hihnat olivat kohdillaan – sivusi SE:tä | Satakunnan KansaSuomen mestari vaatimaton voitosta huolimatta – ” No, tämä oli yksi kisa muiden joukossa, ei voi mennä kehumaan” | SuomiUrheiluHaminaan joukkuekilpailun SM-kultaa ilmakivääristä ja hopeaa henkilökohtaisesta kisasta | Kymen SanomatKansanedustajan vaalitilaisuus: Naisten ilta ampumaradalla | VerkkouutisetAmpumaurheiluliiton asiantuntija kommentoi uusia muutoksia ampuma-aselakiin: ”Monimutkainen ja epätäsmällinen” – Nämä aseet määriteltiin extra vaarallisiksi | SuomiUrheiluKysely: Puolueet lupailevat lisää rahaa urheilulle, vihreät ja vasemmistoliitto vastustavat huippu-urheilun tuen kasvattamista | Helsingin SanomatLehtimäen Ampujien ja Oma Säästöpankin yhteistyö sai jatkoa | Torstai-lehtiSkeet-ampuja Tommi Takanen 38:s Meksikossa | Etelä-Suomen SanomatUusi aselaki – vihdoinkin uunista ulos! | Eralehti.fi