Lajiparlamenttiin ja Grande Finaleen ilmoittautuminen

Suomen Ampumaurheiluliiton  lajiparlamentit ja Vuoden parhaiden ampumaurheilijoiden palkitsemistilaisuus Grande Finale järjestetään 27.10. – 29.10.2017 Kisakallion Urheiluopistolla Lohjalla. Tilaisuudessa vietetään myös eläkkeelle siirtyvän toiminnanjohtaja Risto Aarrekiven läksiäisiä ja toiminnanjohtajan vaihdosta.  Tiedossa hyvää ohjelmaa.

Ohjelma alkaa lauantaina klo 9.00. Katso tarkempi ohjelmarunko ko. linkistä
2017 Lajiparlamenttien ja Granden ohjelmarunko

Paketit:

• 115 €/hlö la-su (3h-huoneissa, sisältää lajiparlamentit ja kokoustilojen lisäksi seuraavat ruokailut: la tulokahvi, lounas, päiväkahvit ja Grande Finale sekä buffetillallinen ja su aamiainen)
  • 125 €/hlö la-su (2h-huoneissa, sisältää lajiparlamentit ja kokoustilojen lisäksi seuraavat ruokailut: la tulokahvi, lounas, päiväkahvit ja Grande Finale sekä buffetillallinen ja su aamiainen)
  • 160 €/hlö la-su (1h-huoneissa, sisältää lajiparlamentit ja kokoustilojen lisäksi seuraavat ruokailut: la tulokahvi, lounas, päiväkahvit ja Grande Finale sekä buffetillallinen ja su aamiainen)
  • 95 €/hlö lauantain kokopaketti (sisältää lajiparlamentit ja kokoustilojen lisäksi seuraavat ruokailut: aamukahvit, lounaan, päiväkahvin sekä Grande Finalen ja buffetillallisen, mutta EI majoitusta)
  • 60 €/hlö päiväpaketti (sisältää lajiparlamentit ja kokoustilat, aamukahvit, lounaan ja päiväkahvin, ei sisällä Grande Finalea ja illallista)
  • 40 €/hlö iltapaketti (sisältää vain Grande Finalen ja buffetillallisen, ei sisällä lajiparlamentteja eikä muita päivän tarjoiluja ja palveluja)
  •  Mikäli haluat tulla jo perjantaina ota yhteys Anne Lantee´seen anne.lantee@ampumaurheiluliitto.fi

Pukeutumiskoodi: Juhlapuku (smokki/tummapuku)

Ilmoittautumiset ovat SITOVIA ! Ilmoittautumiset 18.10. mennessä. Jos ilmoittautumista ei peruta kymmentä (10) päivää ennen  tapahtumaa (kirjallisesti/sähköpostilla), ilmoittautuminen laskutetaan kokonaisuudessaan.

Lajiparlamenttiin ja Grande Finaleen ilmoittautuminen 2017