Sääntömuutosehdotuksen kommentointi

SAL:n ylimääräinen kokous 6.4.2019 Tampereella ei hyväksynyt esitettyjä uusia sääntöjä liitolle. Esitetyt säännöt oli hyväksytty SAL:n kokouksessa Jyväskylässä 24.11.2018. Muutosesitys sai Tampereella enemmistön kannatuksen äänin 66-47, mutta sääntömuutos olisi vaatinut 2/3 enemmistön. Kokous toivoi, että sääntömuutosesitystä ei kokonaan hylätä, vaan sen pohjalta rakennetaan seuroilta saatavan palautteen perusteella uusi versio ylimääräisen kokouksen käsiteltäväksi (ei siis odoteta seuraavaa sääntömääräistä SAL:n kokousta syksyllä 2020).

Tampereella 6.4.2019 esillä olleeseen sääntömuutosesitykseen pyydetään seuroilta kommentteja pykäläkohtaisesti 31.7.2019 mennessä. Sääntömuutostyöryhmä valmistelee kommenttien pohjalta uuden esityksen säännöiksi siten, että ne tulevat hyväksyttäväksi hallituksen kokoukseen 26.9.2019. Välissä pyritään järjestämään vielä toinen kommentointimahdollisuus kertaalleen muokatun sääntöversion pohjalta, jos työryhmä näkee sen mahdolliseksi. Ylimääräinen kokous, jossa esitys uusiksi liiton säännöiksi tulee seurojen päätettäväksi, järjestetään sunnuntaina 27.10.2019 Kisakalliossa Lohjalla Grande Finale -viikonloppuna.

Tutustu kommentoinnin pohjalla olevaan sääntömuutosesitykseen: SAL esitys uusiksi säännöiksi

Anna kommenttisi alla olevalla lomakkeella pykäläkohtaisesti 31.7.2019 mennessä. Huomaathan, että pykälänumerointi viittaa uusien ehdotettujen sääntöjen mukaiseen numerointiin.

Sääntömuutosehdotuksen kommentointi on päättynyt 31.7.2019.