SAL100-tuotteiden tilaus

Seurat, alueet ja lajijaostot voivat tilata liiton koordinoimassa yhteistilauksessa juhlavuoden tuotteita esimerkiksi jaettavaksi tapahtumissa, kisoissa ja kursseilla. Tuotteita ei ole tarkoitettu myyntituotteiksi, vaan juhlavuoden varainkeruutuotteena toimii Unelma-arpa tai myöhemmin keväällä näillä näkymin ilmestyvä rinnakkainen Sporttiarpa, jossa ampumaurheilulla on oma ulkoasuversio.

Alkuperäiseen märäaikaan mennessä tilauksia ei tullut, joten jatkoaikaa on annettu siten, että tilaukset tulee tehdä viimeistään 28.2.2019.

Alla olevassa tuote-esitteessä olevan heijastimen muodoksi on vaihtunut pyöristetty suorakulmio. Heijastimia on jo liitolla, joten niitä voi tilata myös hyvinkin pieniä määriä. Heijastimia lahjoitetaan 100-vuotisjuhlavuonna ampumaurheilukoululaisille. Niitä lähetetään automaattisesti kultahippupassitilausten mukana.

Katso juhlavuoden tuotteet

Tilauslomake SAL100-tuotteille
Seurat ja jaostot voivat tilata juhlavuoden tuotteita tällä lomakkeella. Tilaukset ovat sitovia ja ne tulee tehdä 28.2.2019 mennessä. SAL pidättää oikeuden olla tilaamatta tuotteita, joissa kaikkien tilausten yhteenlaskettu tilausmäärä ei ylitä minimitilausmäärää. Tuotteet laskutetaan, kun niistä saapuu lasku liittoon. Tuotteiden hinnat löytyvät tällä sivulla olevasta esitteestä. Lopulliseen hintaan vaikuttaa yhteistilauksessa tilattava yhteismäärä. Hintoihin lisätään postituskulut tilaajalle.