Pistoolin II-luokan tuomarikurssi

Etelä-Suomen aluejaosto
Tapahtuman kuvaus

Päivitys 19.7.2022: Kiväärin II-luokan tuomarikurssi tulee nettiin suoritettavaksi ennen ensiviikonvaihdetta joten 21.7. ei järjestetä kiväärin tuomarikurssia.

Huom! Kiväärin II-luokan koulutus järjestetään ainoastaan mikäli nettikurssi ei ole tuolloin vielä käytössä. Tieto pyritään vahvistamaan viimeistään 19.7. joten kiväärituomarikortin suorittajat ilmoittautukaa kurssille vasta 20.7. (tai suorittakaa nettikoe tuolloin mikäli se on saatavilla.)

Koulutus järjestetään Google Meet -koulutuksena ja tuomarikoe elektronisella Google Forms-lomakkeella.

Koulutuslinkki lähetetään osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä ja tuomarikoelinkki koulutuksen yhteydessä.

Alustava aikataulu: KY-säännöt klo 16-17:45, lajiosuudet 18:00-19:45, koe klo 20 alkaen.

Kurssin hinta on 30 euroa joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomi Sporttiin ja se sisältää tuomarikortin kokeen läpäisseille. Ilmoittautuminen viimeistään 20.7. klo 23:59 alla olevalla SuomiSport -linkillä https://www.suomisport.fi/events/0cf01262-b182-4a37-8a65-62b03c21c073

Tuomarikurssille osallistuvilla tulee olla käytössään voimassa oleva suoritettavan lajin sääntökirja, Tekniset säännöt sekä Kilpailutoiminnan Yleissäännöt ja ohjeet – kirja.

Huom!. mikäli osallistujalla ei ole käytössään kahta laitetta (tabletti tv.) tai tietokoneessaan kahta näyttöä, suosittelemme paperisten sääntökirjojen hankkimista koulutuksen seuraamisen ja kokeen suorittamisen sujuvoittamiseksi.

Uuden Ky-säännön mukaan II-luokan tuomarikortin edellytyksenä on tuomarikurssiin osallistumisen ja kokeen läpäisyn lisäksi ”Puhtaasti paras” sekä ”Reilusti paras” -verkkokoulutusten suorittaminen. Koulutukset voi käydä suorittamassa jo ennen tuomarikurssin alkua osoitteessa  https://puhtaastiparas.fi/ . Verkkokoulutukset aloitetaan luomalla tunnukset ja koulutusten läpikäynti kestää n.30minuuttia. Ko. koulutuksen lopussa on myös loppukoe joka tulee läpäistä. Lähetä todistus koulutuksien läpäisytodistuksista kuvaviestinä tai ruutukuva WhatsApp -viestinä p.0503835464 tai sähköpostiini kimmo.loponen@kolumbus.fi.

21.07.2022 16:00 - 21.07.2022 22:00
Etelä-Suomi
Tapahtuman osoite Osallistumislinkit lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.
30e ilmoittautumisen yhteydessä.