Haulikon lajiparlamentti pidettiin lauantaina 28.10 Kisakalliossa. Paikalla oli 12 henkilöä. Päätöksiä tehtiin ja puheenjohtajaksi kaudelle 2024-2025 valittiin Ari Stigell.

Jasoton jäseniksi erovuorossa olevien tilalle: Maija Hoppu, jatkaa, Tero Kallioinen, jatkaa, Esa Heinonen jatkaa, Timo Takala, uusi, ja Kaisa Kurki, uusi. Em jäsenten toimikausi on 2024-2025, paitsi Timo Takalan, joka valittiin Ari Stigellin tilalle ja toimikausi on 2024.

Käsiteltiin vuoden 2024 kisakalenteria, ja kokous suosittelee KVK:lle, että anotut ENK kilpailut myönnettäsiin anomusten mukaisesti, SM kisat pääosin, ja että trapin ja skeetin IK ja LV sarjan kisat pidetään 3.-4.8 ja M ja N sarjojen kisat 10.-11.8. Vaihto johtuu Olympiakisojen aikatalusta.

Skeetin ja Trapin rankingissa on mukana kaikki ENK ja SM kisat, sportingin rankingista tulee tietoa ja päätöksiä myöhemmin.

Taitotasoon perustuvan kilpailujärjestelmän suunnittelu etenee. Kokouksessa esitettiin paljon hyviä ideoita ja haulikkojaosto tekee nyt hartiavoimin töitä, että jo kaudella 2024 voitaisiin järjestelmää käyttää.  Kommentteja tuli niin puolesta kuin vastaankin, mutta ei selkeää hylkäystä vaan sen pohjalta asiaa viedään eteenpäin. Kuitenkin niin että ns ikäkausisarjoja ei poisteta, vaan SM ksat ammutaan perinteisellä sarjajaolla.

Haulikkojaosto on kokoontunut ja tehnyt mm henkilövalintoja ja jakanut vastuualueita. Tiedot löytyvät tiedotteesta: tiedote_1_2023_haulikkojaosto

YT kurssi: kertokaa milloin ja missä kurssi olisi hyvä pitää !.

1 lk:n kursseja tarpeen ja toiveiden mukaan. Ja se kakkosen kurssihan on sähköinen.

HAULIKKOLAJIEN 2LK:N TUOMARIKURSSI NETISSÄ !

Nyt tuomarikortin voi suorittaa sähköisesti.  Tässä linkki https://www.suomisport.fi/events/3523121a-941e-4deb-8410-ca48332488e3

Trapin Ranking 17.8.2023: Trap Ranking 17.8.2023