SAL-Valmentajaverkoston seminaari

Suomen Ampumaurheiluliitto
Tapahtuman kuvaus

SAL-Valmentajaverkoston seminaari Kisakalliossa 27.-28.1.2023

27.-28.1.2023 järjestetään ensimmäinen SAL-Valmentajaverkoston koulutusseminaari Kisakalliossa. Ohjelma on laadittu Grande Finalessa esitettyjen toiveiden pohjalta:

Pe 27.1.2023
17:00 Päivällinen
18:00 Valmennuksen johtaja Ville Häyrinen: ”Laatua määrällä” – harjoittelun ohjelmointi ja tavoitteenasettelu
20:00 SimWay Hunt -simulaattorin testausta ja verkostoitumista

La 28.1.2023
7:00 alk aamiainen
9:00 Suomen Valmentajat: Psyykkinen valmennus; Keskittyminen
12:00 Huoneiden luovutus ja lounas
13:00 Kimmo Yli-Jaskari: Harjoittelu ampumaurheilussa

Tapahtuman hinta on SAL-Valmentajaverkoston jäsenille 30 € ja muille 60 €. Hintaan sisältyy ohjelma ja ylläpito (majoitus, pe päivällinen sekä la aamiainen ja lounas). Huomaathan, että sinun tulee liittyä SAL-Valmentajaverkoston jäseneksi ennen tapahtumaan osallistumista saadaksesi jäsenhinnan. Emme hyvitä erotusta jälkikäteen. Liitteenä löytyy ohjeet SAL-Valmentajaverkostoon liittymisestä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä majoittujille on 5.1.2023. Mikäli majoitut muualla voit jälki-ilmoittautua vielä 13.1.2023 asti sähköpostilla jaana.valimaki@ampumaurheiluliitto.fi

Ilmoittaudu 5.1.2023 mennessä SuomiSportin kautta täältä:

Osallistujakiintiö on 20 henkilöä, mutta määrää voidaan kasvattaa, mikäli samassa huoneessa majoittuvia on riittävästi. 1 hengen huoneesta 35 € lisäveloitus, jonka majoittuja maksaa itse Kisakalliossa seminaarin yhteydessä.

Toivotamme tervetulleeksi kaikki valmentajat ja ohjaajat sekä ammunta- ja valmennustoiminnasta kiinnostuneet.

AJANKOHTA

Perjantai 27.1.2023 klo 17:00 -lauantai 28.1.2023 klo 15:00

SIJAINTI

Kisakallion urheiluopisto