Pistoolin 2.luokan tuomarikurssi

Etelä-Suomen aluejaosto
Tapahtuman kuvaus

SAL:n etelä-Suomen alue järjestää avoimen pistoolin 2.luokan tuomarikurssin Tuusulan uimahallin kokoustiloissa ke 1.3. klo 17:30 alkaen. Koulutusta on mahdollisuus seurata Google Meet -ohjelmalla ja suorittaa koe Google Forms-lomaketta käyttäen.

Kouluttajina: KY-osuus Markku Kumin, Lajiosuus Kimmo Loponen

Kurssille osallistujalla tulee olla mukanaan voimassa oleva pistoolilajin sääntökirja, tekniset säännöt sekä Kilpailutoiminnan Yleissäännöt ja ohjeet – kirjat. SAL:n toimisto myy sääntökirjoja, mutta säännöt voivat olla mukana myös sähköisinä versioina, jotka löytyvät SAL:n nettisivuilta, osoitteesta http://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/kilpailutoiminta/saannot/

Ennen II – luokan tuomarikortin suorittamista on käytävä sekä SUEK:in Reilusti Paras että Puhtaasti Paras verkkokoulutukset, jotka löytyvät https://puhtaastiparas.fi osoitteella. Lähetä todiste kurssien suorittamisesta esim. kännykkäkameralla WhatsApp-viestinä numeroon 050 3835464 tai sähköpostilla osoitteeseen kimmo.loponen(at)kolumbus.fi ennen tuomarikoetta.

Ilmoittautumistiedot:
1) paikan päällä luokkakoulutukseen ilmoittautuminen https://www.suomisport.fi/events/0cff1bdc-3ae2-4fd7-a481-d4564a62d224 -linkillä ja
2) Google Meet -etäyhteydellä suoritettavaan tuomarikoulutukseen ilmoittautuminen https://www.suomisport.fi/events/5fc151c3-ef9b-4de3-bf6c-fd20c7cbba53 -linkillä.

01.03.2023 17:30 - 01.03.2023 21:30
Etelä-Suomi