Lounais-Suomen alueen ruutiaseleiri Salossa

Valmennus
Tapahtuman kuvaus

Lounais-Suomen alueen ruutiaseleiri Salossa
Lounais-Suomen aluejaosto järjestää 50m kiväärilajien ja 25m pistoolilajien leirin Salossa 22.7.2022 klo 13.00 alkaen. Leirin valmentajina toimivat Janne Terkola ja Timo Rouvali Salon Seudun Ampujista. Leirille ovat tervetulleita alueen kaikenikäiset ruutiaseharrastajat. Aluejaosto kustantaa rata-, leiri- ja tarjoilujärjestelyt pl omat eväät, käytettävät patruunat sekä matkakulut. Tarkempaa leiriä koskevat ohjeet ja ohjelma lähetetään erikseen leireille ilmoittautuneille.  Kiväärilajit ammutaan Mega Link taululaitteisiin ja pistoolilajit paperitauluihin, joten pistooliampujille omat ratakaukoputket mukaan. Ilmoittautumiset leirille 19.7 mennessä sähköpostilla osoitteeseen janne.terkola@gmail.com tai puh 045 2722110.

Tervetuloa!
Lounais-Suomen aluejaosto

22.07.2023 13:00 - 22.07.2023 19:00
Lounais-Suomi