Haulikkolajien I-luokan ja II-luokan tuomarikurssi 9.3.2024, Ylistaro

Pohjanmaan aluejaosto
Kokous
Tapahtuman kuvaus

Haulikkolajien Tuomarikurssi I ja II lk:n Kouluttajan kurssilla toimii Rauno Heikkiniemi ja Toni Varila Tuomarikurssi järjestetään osoitteessa Ylistaron Ampumaradan mökillä, Ampujaintie, 61450 Kylänpää. Ennen kurssia sinun tulee olla suorittanut ”PUHTAASTI PARAS” ja ”REILUSTI PARAS” verkkokoulutukset ( https://www.puhtaastiparas.fi ). Kouluttaja tulee tarkastamaan kurssilla asian. Täytäthän esityskilpailu tuomariksi kaavakkeen liitonsivuilta ennen kurssia.( https://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/lomakkeet/esitys-kilpailutuomariksi/ ). Viimeisimmät tuomarikirjat löydät osoitteesta. (https://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/kilpailutoiminta/saannot/ Kurssin hinta on 20,00€/henkilö sen lisäksi peritään 10,00€ korttimaksu hyväksytyistä korteista. Osanottomaksut laskutetaan seuroittain jälkikäteen.

09.03.2024 10:00 - 09.03.2024 18:00
Pohjanmaa
Tapahtuman osoite Ylistaron Ampumaradan mökillä, Ampujaintie, 61450 Kylänpää
Ilmoittautuminen suomisportin kautta osoitteesta: https://www.suomisport.fi/events/7470f460-cf33-4b3b-8cba-c56450f52ea9