Seurojen yhteinen viikonloppu

Suomen Ampumaurheiluliitto
Muu tapahtuma
Tapahtuman kuvaus

Asioita samalla tavalla tekemällä päästään yleensä samanlaisiin lopputuloksiin. Ovatko nykyiset lopputulokset seuroissa riittäviä, vai tulisiko meidän tehdä asioita jotenkin toisin? Tuleeko mieleen, että mitä ja miksi?

Näitä asioita seurat ovat joutuneet miettimään jo pitkään. Nyt lyödäänkin siis viisaat päämme yhteen ja annetaan seurojen äänen kuulua ja tehdään samalla ampumaurheilun tulevaisuutta!

Tervetuloa mukaan 13.-14.4.2024 viikonloppuna keskustelemaan ja kertomaan miten meidän tulee kehittyä ja mihin suunnata voimavarojamme!

Saman viikonlopun aikana keskustellaan niin liiton uudesta strategiasta kuin seurojen markkinoinnista ja tuotteista, joita lajimme voivat tarjota omilla paikkakunnillaan. Myös uusia ihmisiä tarvitaan aina seuroihin, joten tätäkin tärkeää teemaa pääsemme yhdessä pohtimaan ja laatimaan aiheille hyvät käytänteet.

Paikanpäälle Tampereen Torni hotelliin kutsutaan max 15 henkilöä jotka edustava 15 maamme seuraa. Muiden seurojen ja seuratoimijoiden kanssa muodostetaan etäyhteys Teamsin kautta, ilmoittautuminen alla olevan Suomisport linkin kautta:

13.04.2024 13:00 - 14.04.2024 13:00
Muu...
Tapahtuman osoite Teams
Suomisport: https://www.suomisport.fi/events/31c2e415-91b8-4dee-bda8-c86185ee4d38
maksuton