Tehoryhmien luotilajien yhteisleiri

Valmennus
Tapahtuman kuvaus

Tehoryhmien luotilajien yhteisleiri Inkoossa 13.-16.6.2024

Pistoolin, kiväärin ja liikkuvan maalin tehoryhmien yhteisleirillä luvassa lajikohtaista harjoittelua Inkoon ampumaradalla, yhteisiä oheisharjoituksia ja mukavaa yhdessä oloa.

Valmentajina toimivat SAL:n tehoryhmien valmentajat. Torstaina ja perjantaina valmennuksen johtaja Ville Häyrinen sekä kiväärin nuorten maajoukkuevalmentaja Joni Stenström ovat mukana leirillä jakamassa omaa tieto-taitoaan leiriläisille. Myös aseseppä Veijo Sivula on leirillä to-pe antamassa vinkkejä asehuoltoon.

Leiri alkaa Inkoon ampumaradalla (Skjutbanevägen 46, 10210 Ingå) torstaina 13.6. klo 14.45 ja päättyy samaan paikkaan sunnuntaina klo 15.00. Tarkempi päiväkohtainen ohjelma varmistuu myöhemmin.

Hinta:
Koko leiri 3 vrk (to-su) majoituksella + aamiaisella 160€
Leiri 2 vrk majoituksella + aamiaisella 110€
Leiri 1 vrk majoituksella + aamiaisella 60€
Leirimaksu ilman majoitusta 10€

HUOM! Leirille voi tulla mukaan myös lyhyemmäksi ajaksi.

Majoitus: Leiriläisille on varattu yhteismajoitus Hotelli Siuntiosta noin 27 kilometrin päästä radalta. Hotellin ja radan välille järjestyy kyydit tarvitseville.  Majoitus tapahtuu kahden-kolmen hengen huoneissa buffetaamiaisella. Mahdollisuus myös yhden hengen huoneeseen lisämaksusta.

Ruokailut: Radalla löytyy pieni keittiö, jossa voi säilyttää omia eväitä ja ruokailla. Mahdollisista yhteisistä ruokailuista infotaan lähempänä leiriä.

Ilmoittaudu mukaan leirille 2.6. mennessä täältä!
Myös valmentajien ja huoltajien ilmoittautuminen yllä olevan linkin kautta.

Tiedustelut: kustaa.ylitalo@ampumaurheiluliitto.fi

13.06.2024 12:00 - 16.06.2024 15:00