Nuorten avoin valtakunnallinen trap-leiri Orimattilassa

Tapahtuman kuvaus

Nuorten avoin valtakunnallinen trap-leiri Orimattilassa 7.-8.6.2024

Ajankohta: 7.-8.6.2024

Paikka:  Orimattilan seudun urheiluampujat ry:n Salolan ampumarata, Olympiavoittajantie 121, 16300 Orimattila

Lajit:  1-Trap (kansallinen) ja Trap (olympia)

Kenelle: Nuorille ampujille, taitotasosta riippumatta.

Järjestäjä:  SAL, trap-valmentajat

Kaksipäiväinen leiri alkaa perjantaina 7.6. klo 8 aamupalalla ja päättyy lauantaina 8.6. noin klo 15.

Leirillä käymme nuorten kanssa aluksi läpi turvallisuusasiat ja trap-ammunnan alkeet sekä perustekniikkaa. Leirillä on mahdollisuus ampua sekä kansallista-trapia että trapia.

Varusteet:

• ulkoliikuntavarusteet
  • ampumavarusteet: haulikko (leirin aikana on mahdollisuus myös lainata asetta), kuulonsuojaimet, mahdolliset ampumaliivi, lippis, lasit, juomapullo ym.
  • patruunat (24 g, nro 7,5, vain lyijyhaulit, teräshaulit on kielletty)
  • muistiinpanovälineet

Maksu ja ruokailut:

Leirimaksu on 52e/nuori, tämä sisältää 2xaamupala, 2xlounas, välipalat ja 10 sarjaa kierroksia. Päivän aikana ruokailut ovat Orimattilan ampumaradan kahviossa. Vanhemmat voivat ostaa aamupalan hintaan 7e ja lounaan hintaan 10e. Kahvi ym. hinnaston mukaan. Radan kahviosta on mahdollista ostaa päivän aikana välipalaa.

Majoituksesta:

• ampumaradan paviljongilla voi yöpyä (paikkoja rajoitetusti), hinta 5e/yö(nuoret) ja 10e/yö (aikuiset) tai vierasmajassa 10 e/yö (nuoret) ja 15e/yö (aikuiset). Omat liinavaatteet mukaan. Jos tulet jo torstaina, mainitse asiasta ilmoittautuessasi.
  • asuntoauto- ja -vaunupaikkaa voi tiedustella ilmoittautuessa. Sähköllinen vaunupaikka on 10e.
  • telttailumahdollisuus radan alueella.

Muuta:
Leirille osallistuvilta nuorilta edellytetään vakuutusta (esim lisenssin vakuutus, metsästyskortti, Kultahippuvakuutus tai ampumakouluvakuutus. Lisenssi, Kultahippuvakuutus ja ampumakouluvakuutus hankitaan Suomisportista, www.suomisport.fi).

Leirille ilmoittautuminen:

Ilmoittautumiset leirille 31.5.2024 mennessä sähköpostitse: maija.hoppu@gmail.com tai puhelimitse Maija Hoppu: 040-5697262

Tiedustelut: Edellä mainitusta numerosta.

Kerro ilmoittautuessasi seuraavat asiat:

– nimi ja ikä

– puhelinnumero tai sähköpostiosoite

– tuleeko nuoren ampujan mukana huoltaja

– onko nuorella käytettävissään ase

– onko nuorella metsästyskortti tai SAL:n nuorisolisenssi

– mahdolliset rajoitteet ruokailussa

– majoittuuko nuori ampumaradalla, majoittuuko huoltaja radalla

– onko nuori koko leirin ajan mukana vain pe tai la

07.06.2024 08:00 - 08.06.2024 15:00
Etelä-Suomi
Tapahtuman osoite Olympiavoittajantie 121, 16300 Orimattila
Leirimaksu on 52e/nuori, tämä sisältää 2xaamupala, 2xlounas, välipalat ja 10 sarjaa kierroksia. ampumaradan paviljongilla voi yöpyä (paikkoja rajoitetusti), hinta 5e/yö(nuoret) ja 10e/yö (aikuiset) tai vierasmajassa 10 e/yö (nuoret) ja 15e/yö (aikuiset).