I- ja II-lk Pistooli- ja kiväärilajien tuomarikorttikoulutus

SUOMEN AMPUMAURHEILULIITON KAAKKOIS-SUOMEN ALUEJAOSTO
Järjestää:
Kivääri- ja pistoolilajien II- ja I- lk: n kilpailutuomarikurssin 18.6.2022

Aika: Lauantai 18.6.2022 kello 9.00 – 18.00, lopussa kirjallinen koe.
Paikka: PiekSa: n ilma-aserata
Laaksotie 47 76100 Pieksämäki
Lajit: Kivääri- ja pistoolilajit
Kouluttajat: KY ja kivääri: Heikki Pääkkönen (YT) SAL, Itä-Suomi
Pekka Heiskanen (YT)
pistooli: Merja Sikanen (YT)

Jokaisella osallistujalla tulee olla käytettävissä voimassa olevat lajisääntökirjat (K ja P). Nämä lajisääntökirjat sisältävät myös kaikkien ISSF: n ampumalajien tekniset säännöt (TS). Sekä Kilpailutoiminnan yleissäännöt ja ohjeet (KY) kirja.
Myös tukiammunnan säännöt ja kultahippukilpailut vihkonen Kultahippu-säännöt (SAL / NVK 2018) olisi hyvä kuulua kilpailutuomarin kirjastoon.
Kirjoja on mahdollista tilata SAL: n toimistolta sähköpostilla: olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi

Suosittelemme käyttämään SAL: n nettisivuilta löytyviä viimeisimpiä päivitettyjä nettisääntökirjoja osoitteesta: http://www.ampumaurheiluliitto.fi/kilpailu/saannot/ .Sieltä löytyvät ja sinne päivittyvät suomessa julkaistut ja käyttöön otetut säännöt ensimmäiseksi.

Päivitetyt sääntökirjat löytyvät SAL: n nettisivuilta osoitteesta: http://www.ampumaurheiluliitto.fi/kilpailu/saannot/

Kahvimaksu 15€. kuuluu kurssin hintaan. Omakustanteiseen lounasruokailuun on mahdollisuus lähialueella
II_ lk: n Tuomarikortit laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja I- lk: n kortit laskuttaa SAL: n toimisto
Ilmoittautumiset: viimeistään 16.6.2022 mennessä Suomisportissa: Suomisport