20.06.Haulikko
Suomesta 30 urheiluampujaa Bakun EM-kisoihin

Ampumaurheiluliitto on nimennyt 30 urheiluampujaa Bakussa heinä-elokuussa järjestettäviin EM-kilpailuihin.

18.06.Haulikko
Ampumaurheilijat antoivat viimeiset EM-näyttönsä

Suomalaiset ampumaurheilijat antoivat viikonvaihteessa viimeiset EM-näyttönsä. Ampumaurheiluliitto nimeää ensi viikolla joukkueen heinä-elokuussa järjestettäviin kisoihin.

MEDIASTA
Järvenpään kaupunki onnitteli järvenpääläistä MM-voittaja Teemu Rintalaa | JärvenpääTakanen Bakun EM-kisoihin | KaakonkulmaMestari voitti kisällin – Laitinen ja Kallioinen kävivät Lopen GP:ssä varsinaisen jännitysnäytelmän | AamupostiTokion tasa-arvoisempi olympiaohjelma lupaa Suomelle hyvää | Yle.fiLopelle rakennetaan 300 metrin kiväärirata | Hämeen SanomatAleksi Leppä jatkoi ennätystehtailua — ”Ammunta on ollut hyvää koko kevään ajan” | Kymen SanomatJoukkuekaverin kivääri nosti tasoa – Leppä jatkoi onnistumisia ennätyspisteillä | Turun SanomatTämä laji pitäisi saada olympialaisiin - Suomelle jättipotti MM-kisoista | Iltalehti.fiViisi suomalaista läpäisi karsinnan ammunnan maailmancupissa | KeskisuomalainenAleksi Leppä taas kärjen tuntumassa ammunnan maailmancupissa — ”Hyvä heittäytyminen loppuun” | Kymen SanomatLeppä ja Kurki tarkensivat sihtiään maailmancupissa | Satakunnan KansaKiväärimiehet jatkavat maailmancupin finaaliin | Satakunnan KansaKesäolympialaisten ohjelmaan muutoksia – vahvassa suomalaislajissa kilpaillaan nyt myös sekajoukkuein | Salon Seudun SanomatTakasen matka kohti maailman huippua jatkuu | KaakonkulmaHaulikkoradan savikiekkoja tuhottu ja levitetty maastoon | Turun SanomatSporting-rata aloittaa rakentamisen Ruutikankaalla | Forum24Kouluampumiset johtivat urheilijoiden syrjintään? Suomalaislegenda ihmettelee: ”Surullista ja epäoikeudenmukaista” | Ilta-Sanomat”Metsästäjäliiton pitää olla järjestö, joka halutaan mukaan keskustelemaan" | Maaseudun Tulevaisuus.fiLinda Lampenius paljasti erikoisen harrastuksensa: Rakastan kilpa-ammuntaa! | SeiskaLiveTommi Takasen katse tiukasti Bakun EM-kisoissa - LAS:n skeet-ampujalla takana onnistunut kolmen viikon kisarupeama | Etelä-Suomen Sanomat