05.12.Haulikko
Ville Häyrinen tyytyväinen OK:n tukipäätöksiin

Suomen Olympiakomitean huippu-urheiluyksikkö julkaisi maanantaina kesälajien tukipäätökset ensi vuodelle. Ampumaurheiluliiton valmennuksen johtaja Ville Häyrinen on tyytyväinen OK:n päätöksiin.

30.11.Haulikko
Noora Antikainen yhdeksäs Presidentin cupissa

Noora Antikainen sijoittui naisten trapissa yhdeksänneksi, kun Egyptissä ammuttiin keskiviikkona kauden päätöskilpailun Presidentin cupin ensimmäinen päivä.

MEDIASTA
Aleksi Lepän painajainen toteutui – 20 vuotta sallittu tapa muuttui yllättäen kielletyksi | Helsingin SanomatPutinin armeijan varustajaksi väitetty oligarkki syrjäytettiin – miljardööri häipyi kokouksesta välittömästi | Ilta-SanomatVilja-Alina Ahokangas tähtää kymppiin kymmeniä kertoja harjoitusillan aikana – Nyt tavoitteena ovat EM-kilpailut | Kokkola-lehtiAmpumaur­hei­lu­kes­kuksen hirvirata sai hankerahoituksen | Koti-KarjalaJarkko Mylly ampui uudella SE-tuloksella finaaliin – Vaikka reissu raskas olikin, tyytyväinen sen antiin täytyy olla | HaapavesiAmpumaseura aikoo laajentaa ampumarataa Loviisassa – "Sienestys ja marjastus tulee tarvittaessa estää" | UusimaaLauri Markkasen johdolla olympialaisiin? Tältä Suomen joukkue Pariisin vuoden 2024 kisoihin näyttää juuri nyt | YLEPyhtäältä lähtöisin oleva Vesa Järvinen ampui maailmanmestaruuden para-trapissa | Kymen SanomatKaustisen Juha Myllymäki kuudes paratrapin MM-kisoissa – Sipoon Vesa Järvinen voitti sarjassaan maailmanmestaruuden | Keskipohjanmaa.fiVeteraaniampuja Tapani Koskela sai hienon kunnianosoituksen | UusimaaSaSA toi Kupittaalta tuliaisina 15 SM-mitalia – vasta 13-vuotias Pietinalho voitti N18-sarjan Suomen mestaruuden | Salon Seudun SanomatJarkko Mylly avasi MM-kisat ilmakiväärillä – Paras arvokisatulos ei aivan riittänyt finaaliin | HaapavesiEmmi Hyrkäs ja Juha Rutonen osuivat SM-kultaan Kupittaalla | Turun SanomatVihtiläinen urheiluampuja Tuulevi Suomus huipputiimiin – Haminalaisen Marko Lepän tiimissä ampuu EM- ja MM-kultamitalisteja | Länsi-UusimaaHaapavetinen Jarkko Mylly kilpailee para-ampumaurheilun MM-kisoissa Arabiemiraateissa | HaapavesiKiteeläinen maajoukkueampuja Inka Havukainen lopettaa urheilu-uransa – sairaanhoitajan työn yhdistäminen urheiluun ei enää onnistunut | KarjalainenAmpumaurheiluliitto palkitsi toimittaja Sari Penttisen | Maaseudun TulevaisuusHaminalainen ampumavalmentaja Marko Leppä lataa blogissaan kovia väitteitä EM-kisojen hihnajupakasta: "Tuomari Mikko Taussi käynnisti sotkun" – Taussin mukaan muiden hölmöilyjä yritetään kaataa hänen niskaansa | Kymen SanomatAleksi Leppä ampui MM-ho­pean va­paa­ki­vää­rin asen­to­kil­pai­lus­sa – "Oli todella hyvää te­ke­mis­tä" | Lapin KansaSuomen MM-urheilijan kisakulut 20 000 euroa – pulskan lajiliiton tilillä makaa samaan aikaan satojatuhansia | Ilta-Sanomat