Changwonin MM-kilpailuihin osallistuu 1800 urheilijaa 90 maasta 14.08 | Haulikko Suomalaisille sporting-ampujille menestystä Virossa 13.08 | Haulikko Annika Sihvonen toinen Novi Sadissa, Juho Kurki viides 12.08 | Kivääri EM-haulikko päättyi: Suomi skeetin parikilpailussa 22:s 12.08 | Haulikko Trapin ja skeetin SM-ikäkausimestaruudet jaettu 12.08 | Haulikko Viimeiset SM-mitalit jaettiin Kouvolan SM-kilpailuissa 12.08 | Kivääri Juho Kurki hopealle Novi Sadissa, Emmi Hyrkäs kuudenneksi 11.08 | Kivääri Suomelle yksitoista kasa-ammunnan EM-mitalia 11.08 | Kasa-ammunta Nuorten 50m kiväärin SM-kilpailut jatkuivat Kouvolassa 11.08 | Kivääri Emmi Hyrkäs neljäs Novi Sadin GP-kilpailun ilmakiväärissä 10.08 | Kivääri EM-haulikon skeet: Marjut Heinonen 15:s, Oskari Kössi 25:s 10.08 | Haulikko Nuorten kiväärin SM-kilpailut alkoivat Kouvolassa 10.08 | Kivääri Suomelle ilmakiväärin parikilpailun hopeaa Novi Sadin GP:ssä 10.08 | Kivääri EM-haulikko: Eetu Kallioinen viides poikien skeetissä, Sami Aaltonen 11:s 09.08 | Haulikko EM-haulikko: Eetu Kallioinen poikien skeetissä 11:ntenä, Sami Aaltonen 24:ntena 08.08 | Haulikko Yksitoista ampumaurheilijaa Urheilukouluun 07.08 | Haulikko 1-tason valmentajakoulutukseen ilmoittautuminen päättyy 15. elokuuta 07.08 | Etelä-Suomi English sportingin SM-mitalit jaettiin Hyvinkäällä 06.08 | Haulikko EM-haulikko: Mopsi Veromaa kaksoistrapin neljäs 06.08 | Haulikko Pistoolirankingin lopulliset pisteet Laukaan ja Salon SM-kisojen jälkeen 06.08 | Pistooli
14.08.Haulikko
Changwonin MM-kilpailuihin osallistuu 1800 urheilijaa 90 maasta

Kansainvälisen ampumaurheiluliiton (ISSF) kaikkien lajien 52. MM-kilpailut järjestetään Etelä-Korean Changwonissa 31.8.-15.9. Kisoihin osallistuu 1804 urheilijaa, jotka edustavat 90 maata. Suomen joukkueeseen on nimetty 30 urheiluampujaa.

12.08.Haulikko
EM-haulikko päättyi: Suomi skeetin parikilpailussa 22:s

Suomi sijoittui 22:nneksi skeetin parikilpailussa, kun haulikkolajien MM-kilpailut päättyivät sunnuntaina Itävallan Leobersdorfissa.

MEDIASTA
Suomi luopui tavoitteesta olla Pohjoismaiden paras urheilussa 2020 – visio siintää silti yhä horisontissa | Ilkka.fiSuomalaisampujat pettyivät rajusti EM-skeetissä | Turun SanomatTakanen pettyi Itävallassa—”Ei siitä oikein hyvää saa millään” | Kymen SanomatKaikki tälle seuralle | Hämeen SanomatMopsi Veromaa ampui lähelle kaksoistrapin EM-mitalia: "Hauskaa oli, vaikka vaaratilanteitakin koettiin" | Yle.fiMäkelä | Kainuun SanomatMäkelä-Nummela ja Törnroos kuudensia trapin parikilpailussa | Yle.fiKiväärilajien mestaruusvaltikka siirtyi Salon Seudun Ampujien Tero Hovilalta nuoremmille | Salon Seudun SanomatSatu Mäkelä-Nummela ja Vesa Törnroos kuudensia trapin parikilpailussa | Ilta-SanomatSuomen naiset ampuivat EM-joukkuepronssia trapissa | Yle.fiVarusmiespalveluksen aloittanut Julia Rannikko on onnistunut hyvin koti-SM-kisoissa | Salon Seudun SanomatOlympialaisista haaveileva Annika Sihvonen ei vaihtaisi ampumaurheilu-urastaan hetkeäkään pois, mutta kunnianhimoa riittää paljon myös urheilun ulkopuolisess... | Itä SavoSatu Mäkelä-Nummela jäi kahdeksanneksi naisten trapissa | PohjalainenSatu Mäkelä-Nummela: “Miksi huusin sen kiekon kun en ollut edes valmis” – viimeinen ohilaukaus maksoi EM-finaalipaikan | Yle.fi”Tämä on urheilua, ei väkivaltaista räiskintää” – Practical-ammunnassa yhdistyy useiden perinteisten urheilulajien vaatimukset | Ilkka.fiMarjut Heinonen ampuu kiekon kerrallaan – oululainen kon­ka­riur­hei­li­ja valmistautuu jälleen EM-kisoihin | Kaleva.fiMikkelin Ampujille useita mitaleja ikäkausisarjojen SM-kisoissa - Länsi-Savo | Länsi-SavoOrimattilalainen Marika Salmi nappasi ensimmäisen maailmancupin voittonsa ja haaveilee seuraavaksi arvokisamitaleista – "En olisi ikinä uskonut, mihin asti pääsen" | Etelä-Suomen SanomatAla-Hämeen Ampujille SM-jättipotti – Eetu Kallioinen ja Timo Vallioniemi juhlivat kaksoisvoittoa | Hämeen SanomatNoora Antikainen voitti trapin Suomen mestaruuden | Etelä-Suomen Sanomat