Nuorten maailmancup: Oskari Lehtimäki hopealle poikien skeetissä! 17.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Oskari Lehtimäki skeetin kärjessä avauspäivän jälkeen 16.05 | Yleinen Anton Selén viides Sportingin EM-kisoissa Ranskassa 16.05 | Yleinen Kansainvälinen practical-kausi vauhtiin: suomalaiskärkeä pitkissä aseissa 16.05 | Yleinen Ampujat valittu Kisakallion valtakunnalliseen yläkoululeiritykseen 16.05 | Yleinen 16.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Suomi hopealle trapin parikilpailussa! 14.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Suomi kahdeksas poikien trapin joukkuekilpailussa 13.05 | Yleinen PM-kilpailut 2022 13.05 | Yleinen #jokakahdeksas -kampanja tekee ampumaharrastusta näkyväksi 13.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Sara Nummela trapin 7:s, Juho Mäkelä 8:s 12.05 | Yleinen Ampuma-asekouluttajien koulutus 18. kesäkuuta Kirkkonummella 12.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Arttu Laulainen viides ilmapistoolissa, Sara Nummela trapin kärjessä avauspäivän jälkeen 11.05 | Yleinen Ampumaurheilu hyvin esillä Apuvälinemessuilla Helsingin Messukeskuksessa 11.05 | Yleinen Eetun haulikkokoulu kuusi kertaa kesän aikana              11.05 | Yleinen Taitokaari-Trap ammuttiin viikonloppuna 09.05 | Yleinen Urheiluampuja 2/2022 on ilmestynyt 09.05 | Yleinen Skeetin ja trapin hyviä tuloksia kotimaasta ja maailmalta 08.05 | Yleinen Suomalaiset kivääriampujat päättivät urakkansa Unkarissa 08.05 | Yleinen Aleksi Lepän hyvä vire jatkui Unkarissa 07.05 | Yleinen
17.05.Haulikko
Nuorten maailmancup: Oskari Lehtimäki hopealle poikien skeetissä!

Suomalaisten ampumaurheilijoiden hyvät suoritukset nuorten maailmancupissa jatkuivat tiistaina, kun Oskari Lehtimäki sijoittui hienosti toiseksi poikien skeetissä. ”Hopia ei ole häpeä”, Lehtimäki sanoi tyytyväisenä päiväänsä.

16.05.Haulikko
Nuorten maailmancup: Oskari Lehtimäki skeetin kärjessä avauspäivän jälkeen

Oskari Lehtimäki on poikien skeetin kärjessä avauspäivän jälkeen, kun nuorten maailmancup jatkui maanantaina Saksan Suhlissa.

MEDIASTA
Kiväärinaiset miehiä tarkempia Kupittaan SM-kisoissa – edustusampujilla on edessään tärkeä vuosi | Turun SanomatSatu Mäkelä-Nummela avasi maailmancupin seiskasijalla | Warkauden LehtiHeikki Lähdekorpi paras suomalainen EM-kilpailuissa – Söörmarkkuun ei ole tällä kertaa luvassa joukkuemitaleita | Satakunnan KansaMaalla, merellä ja ilmassa – Salon SM-viikko leviää ympäri kaupunkia Urheilupuistosta aina Vuohensaareen ja Kavilannummelle | Salon Seudun SanomatKuka on vuoden kuntoliikkuja, kuka vuoden seuratyöntekijä? – Keuruun liikuntatoimen huomionosoitukset 2021 | Suur-KeuruuEetu Kallioinen avasi skeetin maailmancupin nelossijalla – myös Lari Pesonen ylsi semifinaaleihin Kyproksella | Aamuposti”Nuorten ampujien kärkeä pitää leventää” – Keuruulainen Jukka Salonen aloitti työnsä Ampumaurheiluliiton liittohallituksen jäsenenä | Suur-KeuruuMaailmanmestari Cristian Friman jumittui korona-ajan leikkausjonoon – kilpa-ampuja menetti tulonsa, uransa ja lopulta myös yöunensa | YLEMaanpuolustuskoulutuksen ase- ja ampumakurssit ovat nyt supersuosittuja – mursimme 3 myyttiä aseiden käytöstä! | YLEKuusankoskelaiset ilmakivääriampujat tähtäsivät SM-mitaleille – Korona verotti osanottajia Kauhavan SM-parikisasta | Kouvolan SanomatMiehikkäläläinen Tommi Takanen kyllästyi siihen, että ampumisesta oli tullut puuroa ja vaihtoi osa-aikatyöhön – Skeet-ampuja aikoo kilpailla vähemmän ja harjoitella paremmin tavoitteenaan Pariisin olympialaiset | Kymen Sanomat17-vuotias akaalainen nimettiin ilma-aseiden EM-kilpailuihin – ”Tämä on iso askel ampumaurheilu-urallani” | Akaan SeutuUusi elämä ilman urheilijan arkea – ”Ehkä sitä jo kesällä tekee mieli lähteä ampumaan” | Satakunnan KansaKS 50 vuotta sitten: Nuori tulokaslaji, ampumaurheilu on saanut piiriinsä jo satoja harrastajia – ”ensimmäiseksi tulee mieleen ammunnan rentouttava vaikutus työn vastapainona” | Kangasalan SanomatKuulovamma ei estä pistoolilla ampumista – Varkaudessa ylioppilaaksi kirjoittanut Jenni Rytkönen valittiin Brasiliaan kuurojen olympialaisiin | Warkauden LehtiEetu Kallioinen vuoden sotilasurheilijaksi – tuonut työnantajaansa positiivisesti esille | AamupostiTavoite ampua puolentoista vuoden kuluttua ensimmäiset laukaukset - Kiteen AIMO-alueelle rakennetaan monipuolinen ampumaurheilukeskus | KarjalainenKiteelle rakennetaan uusi ampumaurheilukeskus– hankkeen ensimmäinen vaihe valmistuu syksyllä 2023 | PuruvesiKiteelle on rakenteilla yksi Suomen suurimmista ampumaurheilun keskittymistä | Yle.fiAhveniston moottoriradan kohtalo on vaakalaudalla – maineikas rata joutui ympäristöjärjestöjen hampaisiin saasteiden ja melun vuoksi | Yle.fi