Granada GP: Suomi neljäs ilmakiväärin joukkuekilpailussa 24.05 | Yleinen Eetun haulikkokoulu kuusi kertaa kesän aikana              24.05 | Yleinen Granada GP: Suomi miesten ilmakiväärin joukkuekisan pronssiotteluun 23.05 | Yleinen Granada GP: Vili Kopra trapissa 115, Satu Pylkkänen 105 23.05 | Yleinen Autio voitti makuukilpailun 300 metrin kiväärin Lapua Eurooppa Cupissa 22.05 | Yleinen Joonas Pyhälä, Satu Mäkelä-Nummela, Eetu Kallioinen ja Marjut Heinonen Polar GP:n voittoihin 22.05 | Yleinen Inkoo GP:n voitot Hyväriselle, Vuorimaalle ja Heikkilälle. 22.05 | Yleinen Eetu Kallioinen Polar GP:n kärjessä 21.05 | Yleinen Sebastian Långström 18:s Granadan ilmakiväärissä 21.05 | Yleinen Krister Holmberg ja Aaro Vuorimaa tähtäsivät Inkoo GP:n voittoihin. 21.05 | Yleinen Nuorten avoin valtakunnallinen trap-leiri Orimattilassa 11.-12.6. 20.05 | Yleinen Viisi ampumaurheilijaa Urheilukouluun 20.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Suomi 11:s skeetin joukkuekilpailussa 18.05 | Yleinen Ampumaurheiluseura – Hae SAL kehittämisapurahaa 2022 uuteen projektiisi! Haku alkaa 1.kesäkuuta 18.05 | Yleinen KY-muutokset keväälle 2022 18.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Oskari Lehtimäki hopealle poikien skeetissä! 17.05 | Yleinen Nuorten maailmancup: Oskari Lehtimäki skeetin kärjessä avauspäivän jälkeen 16.05 | Yleinen Anton Selén viides Sportingin EM-kisoissa Ranskassa 16.05 | Yleinen Kansainvälinen practical-kausi vauhtiin: suomalaiskärkeä pitkissä aseissa 16.05 | Yleinen Ampujat valittu Kisakallion valtakunnalliseen yläkoululeiritykseen 16.05 | Yleinen
22.05.Haulikko

Haulikkolajien kansainvälinen Polar GP päättyi sunnuntaina trapissa Joonas Pyhälän ja Satu Mäkelä-Nummelan sekä skeetissä Eetu Kallioisen ja Marjut Heinosen voittoihin.

22.05.Liikkuva maali
Inkoo GP:n voitot Hyväriselle, Vuorimaalle ja Heikkilälle.

Liikkuvan maalin Inkoo GP jatkui sunnuntaina Inkoossa. Naiset ja nuoret kilpailivat 50m lajeissa ja miehet 10m lajeissa.

MEDIASTA
Kiväärinaiset miehiä tarkempia Kupittaan SM-kisoissa – edustusampujilla on edessään tärkeä vuosi | Turun SanomatSatu Mäkelä-Nummela avasi maailmancupin seiskasijalla | Warkauden LehtiHeikki Lähdekorpi paras suomalainen EM-kilpailuissa – Söörmarkkuun ei ole tällä kertaa luvassa joukkuemitaleita | Satakunnan KansaMaalla, merellä ja ilmassa – Salon SM-viikko leviää ympäri kaupunkia Urheilupuistosta aina Vuohensaareen ja Kavilannummelle | Salon Seudun SanomatKuka on vuoden kuntoliikkuja, kuka vuoden seuratyöntekijä? – Keuruun liikuntatoimen huomionosoitukset 2021 | Suur-KeuruuEetu Kallioinen avasi skeetin maailmancupin nelossijalla – myös Lari Pesonen ylsi semifinaaleihin Kyproksella | Aamuposti”Nuorten ampujien kärkeä pitää leventää” – Keuruulainen Jukka Salonen aloitti työnsä Ampumaurheiluliiton liittohallituksen jäsenenä | Suur-KeuruuMaailmanmestari Cristian Friman jumittui korona-ajan leikkausjonoon – kilpa-ampuja menetti tulonsa, uransa ja lopulta myös yöunensa | YLEMaanpuolustuskoulutuksen ase- ja ampumakurssit ovat nyt supersuosittuja – mursimme 3 myyttiä aseiden käytöstä! | YLEKuusankoskelaiset ilmakivääriampujat tähtäsivät SM-mitaleille – Korona verotti osanottajia Kauhavan SM-parikisasta | Kouvolan SanomatMiehikkäläläinen Tommi Takanen kyllästyi siihen, että ampumisesta oli tullut puuroa ja vaihtoi osa-aikatyöhön – Skeet-ampuja aikoo kilpailla vähemmän ja harjoitella paremmin tavoitteenaan Pariisin olympialaiset | Kymen Sanomat17-vuotias akaalainen nimettiin ilma-aseiden EM-kilpailuihin – ”Tämä on iso askel ampumaurheilu-urallani” | Akaan SeutuUusi elämä ilman urheilijan arkea – ”Ehkä sitä jo kesällä tekee mieli lähteä ampumaan” | Satakunnan KansaKS 50 vuotta sitten: Nuori tulokaslaji, ampumaurheilu on saanut piiriinsä jo satoja harrastajia – ”ensimmäiseksi tulee mieleen ammunnan rentouttava vaikutus työn vastapainona” | Kangasalan SanomatKuulovamma ei estä pistoolilla ampumista – Varkaudessa ylioppilaaksi kirjoittanut Jenni Rytkönen valittiin Brasiliaan kuurojen olympialaisiin | Warkauden LehtiEetu Kallioinen vuoden sotilasurheilijaksi – tuonut työnantajaansa positiivisesti esille | AamupostiTavoite ampua puolentoista vuoden kuluttua ensimmäiset laukaukset - Kiteen AIMO-alueelle rakennetaan monipuolinen ampumaurheilukeskus | KarjalainenKiteelle rakennetaan uusi ampumaurheilukeskus– hankkeen ensimmäinen vaihe valmistuu syksyllä 2023 | PuruvesiKiteelle on rakenteilla yksi Suomen suurimmista ampumaurheilun keskittymistä | Yle.fiAhveniston moottoriradan kohtalo on vaakalaudalla – maineikas rata joutui ympäristöjärjestöjen hampaisiin saasteiden ja melun vuoksi | Yle.fi