Haulikon MM-kilpailuissa ei olekaan RPO-ampujia 18.08 | Yleinen Jaana Välimäki aloittanut hankekoordinaattorina 18.08 | Yleinen Kahdeksantoista suomalaista MM-haulikkoon 17.08 | Yleinen Haku kiväärin tehoryhmään on käynnissä 17.08 | Yleinen Pistoolirankingin tilanne Porin SM-kisojen jälkeen 16.08 | Yleinen Ikäsarjojen 50m kiväärin SM-mitalit jaettu Salossa 15.08 | Yleinen Pistoolilajien SM-Pori: Turunen ja Karri tarkimmat vapaapistoolissa, Eteläniemi voitti isopistoolin 14.08 | Yleinen SM-skeet: Tommi Takanen ja Marjut Heinonen Suomen mestareiksi 14.08 | Yleinen Ikäkausisarjojen SM-mitaleista ammuttiin Kuopiossa 14.08 | Yleinen Pistoolilajien SM-Pori: Kallio ja Aaltonen mestareiksi vakiopistoolissa, Talvitie ja Karri 25m pistoolissa 13.08 | Yleinen SM-skeetin avauspäivä: Timi Vallioniemi ja Timo Laitinen tuloksessa 74, Heidi Hämäläinen naisten kärjessä 13.08 | Yleinen Pistoolilajien SM-Pori: Marko Talvitie ja Olga Wolkoff mestareiksi olympiapistoolissa 12.08 | Yleinen MM-Chateauroux: Ida Heikkilä ja Aaro Vuorimaa ampuivat MM-hopeaa. Miehille MM-pronssia! 09.08 | Yleinen Ampumaurheiluseura – Hae SAL kehittämisapurahaa 2022 elokuun loppuun mennessä 09.08 | Yleinen Compakin Ruoto Finnish Open toi Hyvinkäälle jännitystä ja viihdettä 09.08 | Yleinen MM-Chateauroux: Ida Heikkilälle MM-hopeaa ja Aaro Vuorimaalle MM-pronssia 08.08 | Yleinen MM-Chateauroux: Suomelle MM-pronssia joukkuekilpailussa. 08.08 | Yleinen PM-Kouvola: Kiväärinuoret kolmoisvoittoon, Esa Savolalle pronssia 07.08 | Yleinen MM-Chateauroux: Aaro Vuorimaa ja Ida Heikkilä toisena hitaiden juoksujen jälkeen. 07.08 | Yleinen PM-haulikko päättyi Suomen voittoon 07.08 | Yleinen
18.08.Etelä-Suomi
Jaana Välimäki aloittanut hankekoordinaattorina

Jaana Välimäki on aloittanut hankekoordinaattorin työt ohjaaja- ja valmentajakoulutuksen ja valmennuskulttuurin kehittämishankkeessa.

17.08.Haulikko
Kahdeksantoista suomalaista MM-haulikkoon

Ampumaurheiluliitto on nimennyt kahdeksantoista ampumaurheilijaa haulikkolajien MM-kilpailuihin, jotka järjestetään syys-lokakuussa Kroatiassa.

MEDIASTA
Rauman Seudun Urheiluampujien kilpailijoille kaksi SM-hopeaa ja MM-valinta – arvokisareissulla erikoinen lisästatus | Länsi-SuomiSkeet-ampuja Lehtimäki lähtee EM-kisoihin Kyprokselle – ”Voittoa aina haetaan, mutta muukin mitali käy” | Ilkka-PohjalainenYlisukupolvinen kokemus yhdistää nuoria ampujamitalisteja | Nivala-LehtiAmpuja Karri Turunen saavutti pistooliammunnan Suomen mestaruuden Nurmekseen | KarjalainenMiehikkäläläiselle Tommi Takaselle skeetin SM-kultaa – Rutiinisuoritus vei vaikeasta peruskisasta finaaleihin | KaakonkulmaEnsimmäiset EM-ammunnat edessä – Vihtiläisampuja Tuulevi Suomus ei pidä meteliä itsestään, mutta tekee määrätietoista ja kovaa työtä | Länsi-UusimaaIda Heikkilä tähtäsi kaksi hopeamitalia liikkuvan maalin MM-kisoissa | Sydän-Hämeen LehtiPerinteinen urheiluseura lakkautettiin kesäkuussa – Siilinjärvellä viritellään uutta harjoituspaikkaa | Savon SanomatMiten toimii itselataava AR-15-kivääri? Upea 3d-video havainnollistaa yksinkertaisesti aseen toimintamekanismin | Tekniikan Maailma - TuoteuutisetSiilinjärven ampumaratahanke etenee – selvityksiä tehdään kahdesta alueesta | YLESkeetin SM-kilpailut ammutaan Lopella viikonloppuna – mukana on koko Suomen skeet-ampujien ehdoton kärki | AamupostiKangasalalainen Ida Heikkilä voitti kaksi hopeaa liikkuvan maalin MM-kilpailuissa | Aamulehti”Harrastuksesta on tullut elämäntapa” – Keikyäläiset Intoset treenanneet jo tovin Ampumaurheiluliiton tehoryhmässä | AlueviestiSuomen miesten joukkue saalisti pronssia ammunnan MM-kilpailuissa – mukana Satakunnan Ampujien Heikki Lähdekorpi | Satakunnan KansaSM-Compak ammuttiin Hyvinkäällä – HyMan Ojansuun serkuksille kultaa ja hopeaa | AamupostiJakso 6: Missä ammuimme kerran? | YLEAmpumarata suljettiin ja seura lakkautettiin – harrastajat etsivät yhä sinnikkäästi jatkomahdollisuuksia Siilinjärvellä | YLEMyllykosken Ampujien Viivi Kemppi tavoittelee menestystä Pohjoismaiden mestaruuskilpailuissa Utissa | KeskilaaksoVille Häyrinen Suomen Ampumaurheiluliiton valmennuksen johtajaksi | Joutsan SeutuAmpumaurheiluliitto löysi uuden valmennuspäällikkönsä Heinolasta | Etelä-Suomen Sanomat