Ampumaurheilulle 180 000 euroa OK:n tehostamistukea 29.11 | Yleinen Ikäkausisarjojen SM-mitaleista ammuttiin Tampereella 28.11 | Yleinen Jukka Salonen valittiin Ampumaurheiluliiton hallitukseen 27.11 | Yleinen Vaikuttamispäivä Sipoon ampumaradalla 26.11 | Yleinen OKM:n seuratukea viikko aikaa hakea – haku päättyy ti 30.11. klo 16.15 24.11 | Yleinen Antti Hannula ampuma-aselautakunnan ja OK:n kurinpitovaliokunnan jäseneksi 24.11 | Yleinen Oletko kiinnostunut lunastamaan liitolle lahjoitetun aseen? 23.11 | Yleinen Joonas Kallio ilmapistoolin ykkönen Unkarissa 21.11 | Yleinen EM-kilpailuissa jaossa 60 paikkaa Pariisin olympialaisten ampumaurheiluun 21.11 | Yleinen Nenonen ja Turunen ilmakiväärillä sekä Krivetz ja Pirttimäki ilmapistoolilla nuorten mestarit Espoossa 21.11 | Yleinen Heikki Lähdekorpi Suomen mestari sekajuoksuilla 21.11 | Yleinen Kenola, Rosenlew, Ahokangas ja Kurkela nuorten mestarit ikäkausisarjojen SM-kilpailuiden toisena päivänä 20.11 | Yleinen Heikkilä ja Palokangas ampuivat liikkuvan maalin Suomen mestareiksi 20.11 | Yleinen Suomi kuudes ja seitsemäs ilmapistoolin parikisassa Unkarissa 20.11 | Yleinen Kemppi ja Airo 20-sarjojen mestarit ilmakiväärillä, Intonen ilmapistoolilla Espoossa 20.11 | Yleinen Kymmenen suomalaista kilpailemassa Unkarissa 19.11 | Yleinen Jarkko Mylly toipunut sääriluun murtumastaan 19.11 | Yleinen Seuraava seura 2021 Teams-koulutus pidetään SAL:n Suomisport teemalla 25.11. alkaen klo 17.30 17.11 | Yleinen Avoin tehtävä: ympäristöasiantuntija 16.11 | Yleinen Neljä tuplamestaria SM-parikilpailuissa 14.11 | Yleinen
29.11.Haulikko
Ampumaurheilulle 180 000 euroa OK:n tehostamistukea

Olympiakomitea on myöntänyt ampumaurheilulle ensi vuodelle 180 000 euroa tehostamistukea.

27.11.Etelä-Suomi
Jukka Salonen valittiin Ampumaurheiluliiton hallitukseen

Ampumaurheiluliiton liittovaltuusto valitsi lauantaina entisen huippukivääriampujan Jukka Salosen liittohallitukseen. Huippu-urheilun ja valmennustoiminnan hyvin tuntevan Salosen valmennustiimiin kuuluu kolme maajoukkueampujaa.

MEDIASTA
Urheilumajakassa punnitaan haulikkoammunnan lajeja Rasmus Kumpuvaaran kanssa | Radio PookiMäntsälän Urheilijoiden ampumajaoston hankkeelle myönnettiin Silmu Ry:n palkinto – "Ei tarvitse enää kiikareilla tiirailla" | Mäntsälän UutisetEetu Kallioinen oli toistamiseen Vuoden ampumaurheilija – Oliver Ojansuu Vuoden yllättäjä | AamupostiLappeenrannan siluettiampujille tunnustusta: Mikko Kuismasta vuoden pistoolipracticalampuja | Yle.fiSaSA:n Helmi Pietinalho on Vuoden Kultahippuampuja | Salon Seudun SanomatKeski-Uusimaan Ampumamaseura täyttää 90 vuotta – isommat juhlat pidetään ensi keväänä | Keski-UusimaaOlympia-ampuja Eetu Kallioinen viihtyy kotimaisemissa: "Lopella on kaikki mitä tarvitsen – hyvä harjoitella ammuntaa ja hyvät riistakannat metsästykseen" | Maaseudun TulevaisuusLoppilainen President´s Cupiin Kyprokselle – rahakkaan kisan voittajalle luvassa peräti 13 000 euroa | AamupostiLasse Kurkela rikkoo ennätyksiä ampumaradalla | Kaunis GraniOSU:n Simo Köylinen ja Satu Pylkkänen veivät trapin SM-parikisan | Etelä-Suomen SanomatBurnett ja Antikainen trapin voittajat Hälvälässä | Etelä-Suomen Sanomat"Vesa oli erittäin hyvä mies, hän oli oikeastaan paras ystäväni"– viisinkertainen olympiakävijä Derek Burnett liikuttui muistellessaan Vesa Törnroosia | Etelä-Suomen SanomatHaulikon Supercup ammutaan Hälvälässä Vesa Törnroosin muistolle – mukana yli 160 kilpailijaa | Etelä-Suomen SanomatKontiolahden Urheilijoiden Laura Määttänen ampui 300 metrin SM-pronssia | KarjalainenTässä ovat Suomen mitalitoivot paralympialaisissa – näin seuraat kisoja Ylen kanavilla | Yle.fiEetu Kallioinen on kotiutunut Tokion olympialaisista, mutta pettymys skeetfinaalin nelossijasta ei herkästi katoa – ”Ei nelossija muutu mitaliksi” | Hämeen SanomatHevonpäässä tähdätään SM-mitaleista kiväärissä – kisoja isännöivä SaSA uskoo plusmerkkiseen tulokseen taloudellisesti | Salon Seudun SanomatHyMalle ja A-HA:lle kansallisen skeetin SM-mitaleja Hyvinkäältä – Kaisa Kurki tähtäsi naisten Suomen mestariksi | AamupostiSuomi jäi Tokiossa mitalitavoitteestaan | Maaseudun Tulevaisuus.fiTomi-Pekka Heikkilä ampui miesten triplamestariksi – Ida Heikkilä tehtaili Suomen ennätyksiä | Kangasalan Sanomat