Urheiluampuja 4/2017 on ilmestynyt 19.09 | Yleinen Beretta 1-Cup -turnauksen palkinnot jaettu 19.09 | Haulikko Kaksoistrapin, Trapin ja Skeetin lopulliset rankingit 2017 17.09 | Haulikko Vesa Järviselle pronssia ensimmäisessä paratrapin maailmancupissa 16.09 | Haulikko Ilmoittautuminen pistoolin tehoryhmän testileirille 20.-22.10. Kisakallioon on alkanut 15.09 | Etelä-Suomi Ampumaratavastaavan nimeäminen tehtävä 1.12.2017 mennessä 14.09 | Etelä-Suomi Anne Lantee valittu Ampumaurheiluliiton uudeksi toiminnanjohtajaksi 13.09 | Haulikko Vuoden parhaiden Grande Finale ja lajiparlamentit 13.09 | Etelä-Suomi Ampumaurheilukoulun ohjaajakoulutus Nokialla 30.9.2017 13.09 | Etelä-Suomi Ehdota Kultahippupalkittavia 2. lokakuuta mennessä 13.09 | Etelä-Suomi Suomalaisten mitalijuhlat jatkuvat EM-mustaruudissa 11.09 | Mustaruuti Juho Kurki huipensi 300 metrin kiväärin SM-viikonloppunsa SE-tulokseen 10.09 | Häme MM-Moskova päättyi: Suomi 7:s skeetin sekajoukkuekilpailussa 10.09 | Haulikko MM-Moskova: Suomi viides miesten skeetin joukkuekilpailussa, Eetu Kallioinen kiekon päähän poikien finaaliuusinnasta 09.09 | Haulikko MM-Moskova: Marjut Heinonen jäi kiekon päähän finaaliuusinnasta ja oli yhdeksäs 08.09 | Haulikko Suomalaisille ropisee mitaleita mustaruudin EM-kisoissa 08.09 | Mustaruuti MM-Moskova: Marjut Heinonen naisten skeetissä kolmantena, Eetu Kallioinen kahdeksantena poikien sarjassa 07.09 | Haulikko Kongsbergin taululaitteet esillä 07.09 | Etelä-Suomi IPSC World Shoot päätökseen 07.09 | Practical MM-Moskova: Miki Ylönen kahdeksas poikien kaksoistrapissa 05.09 | Haulikko
16.09.Haulikko
Vesa Järviselle pronssia ensimmäisessä paratrapin maailmancupissa

Vesa Järvinen on sijoittunut hienosti kolmanneksi paratrapin ensimmäisessä maailmancupissa, joka järjestettiin Italian Lonatossa. Järvinen teki PT2-kilpailussa uuden peruskilpailun SE:n 118 ja kohensi ennätystään kahdella kiekolla.

14.09.Etelä-Suomi
Ampumaratavastaavan nimeäminen tehtävä 1.12.2017 mennessä

Ampumaratalaki on ollut nyt voimassa jo parisen vuotta. Yksi lain keskeisimpiä muutosasioita on ampumaratavastaavan nimeäminen. Nimeäminen tulee tehdä Poliisihallitukselle 1.12.2017 mennessä.

MEDIASTA
Ampumaurheiluliitto pestasi toiminnanjohtajakseen kaksinkertaisen maailmanmestarin | Turun SanomatTrap-ampuja Matias Koivulla menestyksekäs kausi | Nurmijärven UutisetHarkimon työryhmä: Nuorille huippu-urheilijoille kahden miljoonan euron lisätuki, ministeriöltä Olympiarahastoon 30 miljoonaa euroa | Helsingin SanomatSäätiöstä säpinää huippu-urheiluun | STT UutissyöteJuho Kurki tähtäsi tarkimmin 300 metriin | KeskisuomalainenTommi Takanen oli tasollaan MM-skeetissä — ”Vain viime hetken venyminen puuttuu” | Kymen SanomatAseiden lupaprosessi muuttuu joustavammaksi | VerkkouutisetTrap-ampuja Ritsilän menestystoiveet huuhtoutuivat vesisateessa | KeskisuomalainenSeuravetoiset hankkeet yleistyneet liikuntarakentamisessa — ”Kunnille haasteita tuottaa erityisesti yleinen vaatimustason nousu” | Etelä-SaimaaJunioritiistai: Kahden lajin Lili Kemppi ei jää varjoon | Kouvolan SanomatLindfors ja Saastamoinen sarjojensa mitalisteja – ammunnan Superfinaalit kisattiin Hollolassa | AamupostiTommi Takanen lähtee rohkeuden kautta kohti MM-kisoja | Etelä-Suomen SanomatSuomalaisnaiset ampuivat trapissa MM-joukkuehopeaa | PohjalainenMelkein kuin Moskovassa — ”Tästä voi olla MM-kisoissa hyötyä” | Kymen SanomatPäijäthämäläiset iskuasemissa haulikkolajien MM-kilpailuissa | Etelä-Suomen SanomatMaajoukkueampujat kisaavat viikonloppuna Hälvälässä | Etelä-Suomen SanomatAntti Pihlakoski: Amatöörejä ja ammattilaisia | Turun SanomatAlaikäisen harrastusase voi jäädä saamatta omien tai vanhemman rikkeiden takia | Yle.fiSavijärven radalle on myönnetty ympäristölupa, mutta ehtoihin haetaan helpotusta | Sipoon SanomatTommi Takanen Miehikkälästä aikoo hankkia Suomelle skeet-paikan Tokion olympialaisiin – ampuu lähes kaiken alas | Yle.fi