Uudet Kultahippusäännöt julki. Aluekarsinnat poistuvat. Avoimet alueelliset kilpailut karsintojen tilalle. 21.09 | Etelä-Suomi Ylituomarikurssi 16.3.2019 18.09 | Haulikko Ampujien valinta Euroopan kisoihin Valko-Venäjälle 15.09 | Yleinen Vuoden 2019 ruutiaseiden EM-näyttökilpailut haettavissa syyskuun loppuun mennessä 15.09 | Yleinen Liittohallitus vahvisti vuoden 2019 ilma-aseiden EM-kilpailujen valintamenettelyn 15.09 | Yleinen Ampujien valinta Tokion olympialaisiin 15.09 | Yleinen MM-Changwon: Aleksi Lepälle toinen maailmanmestaruus! 14.09 | Haulikko MM-Changwon: Teemu Lahti isopistoolin 27:s, Suomi skeetin joukkuekilpailun kärkipaikalla 13.09 | Haulikko MM-Changwon: Aleksi Leppä voitti 300m vakiokiväärin maailmanmestaruuden! 12.09 | Haulikko MM-Changwon: Tomi-Pekka Heikkilälle maailmanmestaruus! 11.09 | Haulikko MM-Changwon: Matias Kiuru seitsemäs poikien asentokilpailussa 10.09 | Haulikko MM-Changwon: Tomi-Pekka Heikkilä 9:s, Matias Kiuru 10:s 09.09 | Haulikko MM-Changwon: Tomi-Pekka Heikkilä hyvissä asemissa 08.09 | Haulikko MM-Changwon: Sebastian Långströmille ja Jenna Kuismalle ilmakiväärin 12. sijat 07.09 | Haulikko MM-Changwonissa uusintojen jälkeen: Heikki Lähdekorpi neljäs, Vili Kopra seitsemäs 06.09 | Haulikko MM-Changwon: Tomi-Pekka Heikkilälle Suomen ensimmäinen mitali! 05.09 | Haulikko MM-Changwon: Tomi-Pekka Heikkilä viidentenä liikkuvassa maalissa 04.09 | Haulikko Practicalin SM-haulikko Loimaalla 04.09 | Practical MM-Changwon: Annika Sihvonen iloitsi ennätyksestään 03.09 | Haulikko Pesonen ja Hämäläinen juhlivat skeetissä, Matikainen ja Salmi trapissa Superfinaalissa 02.09 | Haulikko
21.09.Etelä-Suomi

Ampumaurheiluliiton nuorisovaliokunta on vahvistanut uudet tukiammunnan ja Kultahippukilpailujen säännöt alkaen 1.10.2018. Suurimpana muutoksena on varsinaisten aluekarsintojen poistuminen. Finaaliin päästäkseen ampujan on osallistuttava vähintään avoimiin alueellisiin kilpailuihin siinä lajissa ja sarjassa, johon aikoo finaaliin päästessään osallistua. N/M 16-sarjassa ammuttu tulos hyväksytään VT 12 ja -14 sarjoissa. Ainoastaan joukkuekilpailuun osallistuvalla ei tarvitse olla tulosta.

14.09.Haulikko
MM-Changwon: Aleksi Lepälle toinen maailmanmestaruus!

Aleksi Leppä teki sen taas! Hän voitti toisen MM-kultamitalinsa Changwonissa, kun hän oli 300m kiväärin 3×40 ls kisan ykkönen. ”Kyllä kulta taas hyvältä maistuu”, Leppä sanoi heti kilpailunsa jälkeen. Ampumaurheilun MM-kilpailut päättyvät tänään.

MEDIASTA
Aleksi Leppä nappasi kaksi MM-kultaa Changwonissa | Reimari.fiKauhajokinen Oskari Lehtimäki ampui PM-hopeaa | Helsingin SanomatAleksi Leppä toi Haminaan kaksi MM-kultaa, rahakirjekuorista ei vielä ole tietoa — Suomeen olisi voinut tulla myös 28-kiloinen kulta- ja hopeajätti | Kymen SanomatAleksi Leppä tähtäsi MM-kultaan myös vakiokiväärin täysottelussa | PohjalainenTommi Takasella tasapaksu MM-päätös, Suomi hiipui joukkuekilpailun kärjestä kuudenneksi | Kymen Sanomat”Nyt en ole enää yksinkertainen maailmanmestari” — Haminan Ampumaseuran Aleksi Leppä otti toisen mestaruuden Koreassa | Kymen SanomatAleksi Lepälle jo toinen mestaruus ammunnan MM-kisoissa | Turun SanomatAleksi Leppä tähtäsi jälleen MM-kultaa | Yle.fiMM-kultaa Suomeen! Aleksi Leppä ampui maailmanmestariksi - ”kädet tärisevät vieläkin” | Iltalehti.fiKorean villit tuulet avittivat haminalaista Aleksi Leppää maailmanmestariksi — ”Aleksilla oli siinä hyvä tuuri” | Kymen SanomatAleksi Leppä tähtäsi vakiokiväärin maailmanmestariksi | Hämeen SanomatLAS:n Teemu Lahti 13:s isopistoolin MM-kisan avauspäivän jälkeen | Etelä-Suomen Sanomat”Mieletön setti” — Aleksi Leppä voitti 300m vakiokiväärin maailmanmestaruuden | Kymen SanomatLeppä kasvatti Suomen mitalisaldoa | Turun SanomatSuomelle jälleen MM-kultaa – Aleksi Leppä tähtäsi vakiokiväärin maailmanmestariksi | Yle.fiTomi-Pekka Heikkilä tähtäsi MM-kultaa 10 metrin liikkuvan maalin sekajuoksuissa | Helsingin SanomatTomi-Pekka Heikkilä ampui maailmanmestariksi – Heikki Lähdekorpi 21:s | Satakunnan KansaEetu Kallioinen kymmenes MM-kilpailuissa – "Kaikkeni yritin kilpailun aikana, mutta pieniä virheitä tuli liikaa" | AamupostiMaajoukkueura päättyi upeasti – Kangasalan Kymppi-64:n Tomi-Pekka Heikkilä ampui maailmanmestariksi | Aamulehti.fiTomi-Pekka Heikkilä ampui MM-kultaa | Oriveden Sanomat