Juho Mäkelä siirtyi trapissa uudelle kymmenluvulle 20.06 | Yleinen Ampumaurheiluliitto: Kemikaaliviraston lyijyrajoitusesityksessä paljon korjattavaa  18.06 | Yleinen Niina Seppälä 22:s para-ammunnan maailmancupissa 18.06 | Yleinen Nyt katseet kohti Tokion olympialaisia! 17.06 | Yleinen Selvitys: koronapandemialla laajat vaikutukset urheiluseurojen toimintaan ja talouteen  17.06 | Yleinen Action air mukana Salon SM-viikolla 2022 15.06 | Yleinen Suomisport-appin kautta lisenssin osto 15.06 | Yleinen Tommi Takanen tulokseen 122 Asepaja GP:ssä 13.06 | Yleinen Eetu Kallioinen ja Lari Pesonen valittiin Tokion olympiajoukkueeseen 11.06 | Yleinen Nuorten trap-leiri alkoi Orimattilassa 11.06 | Yleinen Ampumaurheiluseura – Hae SAL kehittämisapurahaa 2021 uuteen projektiisi 31.8. mennessä! 10.06 | Yleinen Liiton uudet toimintasäännöt hyväksyttiin 08.06 | Yleinen Ampumaurheilijat taas Osijekiin – nyt maailmancupiin 08.06 | Yleinen Samuli Ahokas voitti St Michel Skeetin 06.06 | Yleinen EM-Osijek päättyi: Aleksi Lepälle ja Henna Viljaselle parikilpailun pronssia 05.06 | Yleinen A-HA:lla vahva alku St Michel Skeetissä 05.06 | Yleinen Pistoolin ranking: tilanne Matin kisojen jälkeen 05.06 | Yleinen EM-Osijek: Suomelle harmittavat kaksi tappiota pronssiotteluissa 04.06 | Yleinen EM-Osijek: Juho Mäkelä ja Sara Nummela putosivat pronssiottelusta uusinnan jälkeen 03.06 | Yleinen Korona-avustukset liikunta- ja urheiluseurojen toiminnan turvaamiseksi nyt haettavissa 03.06 | Yleinen
18.06.Etelä-Suomi

Suomen Ampumaurheiluliitto katsoo, että Euroopan kemikaaliviraston julkaiseman lyijyn rajoitusesityksen hyväksyminen sellaisenaan tarkoittaisi takapakkia ampumaratojen ympäristönsuojelutyössä Suomessa ja vaarantaisi merkittävällä tavalla ampumaharrastuksen lajien olemassaolon.

17.06.Haulikko
Nyt katseet kohti Tokion olympialaisia!

Satu Mäkelä-Nummelan, Eetu Kallioisen ja Lari Pesosen katseet on nyt suunnattu tiukasti heinäkuussa alkaviin Tokion olympialaisiin. kaikki harjoittelu ja kilpaileminen ovat osa valmistautumista vuoden tärkeimpään tapahtumaan.

MEDIASTA
Olympiamitalitoivo Satu Mäkelä-Nummelalta raju peliliike vain reilu kuukausi ennen Tokiota – Aseen perästä siivu pois: "Aina se on riski" | Yle.fiPractical-ammunta kasvattaa suosiotaan – Salossa aktiivisia kilpailijoita on kymmenkunta | Salon Seudun SanomatHurske ja Korte Tokion olympiajoukkueeseen – tässä nyt valitut yhdeksän urheilijaa | Yle.fiKinnunen jättää haikeat jäähyväiset kävelyn kuninkuusmatkalle | Satakunnan KansaMika Bister edustaa Kroatian maailmancupissa | Kangasalan SanomatLeppä ja Viljanen tähtäsivät EM-pronssia 300 metrin kiväärissä 19:34 | Savon SanomatLeppä ja Vil­ja­nen am­pui­vat Suomen kol­man­nen EM-mi­ta­lin | Lapin KansaMarika Salmi on Päijät-Hämeen vuoden 2020 urheilija – Jari Litmaselle Respect-tunnustuspalkinto | Etelä-Suomen SanomatSuomen pojille trapin EM-joukkuepronssia – iisalmelainen Juho Montonen mukana mitalijoukkueessa | Iisalmen SanomatRitva Karri kohensi asemiaan – Kokkolainen 36:s urheilupistoolin EM-kisassa | Keskipohjanmaa.fiHyvinkääläinen Oliver Ojansuu,17, tähtää tarkasti – kymmenelle voitetulle Suomen mestaruudelle on selvä ja yksinkertainen resepti | AamupostiMaajussi Patrik Nummela etsii menevää morsianta, joka pitää myös huushollin puhtaana – "Minä en halua vain nyhjätä kumppanin kanssa kahdestaan kotona" | Maaseudun Tulevaisuus.fiSuomen olympiajoukkueen mitaliennuste on laskenut – ”Joukkueen henki, sisäinen ote ja toisten tukeminen on äärimmäisen tärkeää” | Aamulehti.fiKokkolalaisampuja Ritva Karri aloitti pistein 283 EM-Osijekissa | Keskipohjanmaa.fiEetu Kallioinen oli vahva myös joukkuekisassa – Kypros voitti, Suomi oli kahdeksas | AamupostiLopen poika sai onnittelukirjeen presidenttiparilta | AamupostiEetu Kallioinen ampui EM-pronssia – maapaikka olympialaisiin | Iltalehti.fiKallioinen laukoi itselleen onnellisen olon ja Suomelle maapaikan Tokioon | Aamulehti.fiKallioinen käänsi marginaalit edukseen, tähtäsi EM-pronssia ja nappasi maapaikan Tokioon | Turun SanomatEetu Kallioinen ampui EM-pronssia ja nappasi Suomelle maapaikan Tokion olympialaisiin | Ilta-Sanomat