14.12.Etelä-Suomi
Ampumaurheiluliitto nimesi 61 urheilijaa nuorten tehoryhmään

Suomen Ampumaurheiluliitto on nimennyt ensi vuoden nuorten tehoryhmään 61 ampumaurheilijaa, joista uusia on ilahduttavasti seitsemäntoista.

14.12.Haulikko
Ampumaurheiluliitto nimesi ensi vuoden valmennusryhmät

Ampumaurheiluliitto on nimennyt ensi vuoden valmennusryhmät.

MEDIASTA
Jenna Kuisma KSF ampui voittoon Unkarissa | Kirkkonummen SanomatJalat jumissa, mutta... Aleksi Leppä voitti taas Turussa | Kymen SanomatAlajärvi palkitsi urheilijoitaan | Torstai-lehtiLappajärven Ampujilla avoimet ovet – ampumakoulu alkaa tiistaina | Torstai-lehtiMM-voittaja Aleksi Leppä nostettiin sunnuntaina kovaan seuraan: Samassa kunniagalleriassa Juha Hirvi, Aki Parviainen, Antti Ruuskanen, Minna Nieminen... | Kymen SanomatKivääriampuja Aleksi Leppä pääsi kahdella MM-kullalla Tanhuvaaran Urheiluopiston kunniagalleriaan | Itä SavoAselain muutosesitys eduskuntakäsittelyssä | ePressi.comAsetietojärjestelmän sähköisen asioinnin käyttöönotto siirtyy | Aamuset KaupunkimediaHaminalainen tuplamaailmanmestari Aleksi Leppä saa tavoitella olympiapaikkaa Puolustusvoimien ammattiurheiljana — ”Ainoa vaihtoehto on panostaa lajiin, kun rauta on kuumaa” | Kymen SanomatKihun uusi johtaja: "Kihu voi vaikuttaa siihen, että niukat tappiot kääntyvät voitoiksi tai mitaleiksi" | Etelä-Suomen SanomatMaanpuolustushenki vei nuoret ampujanaiset Urheilukouluun – ”Olen pienestä pitäen tiennyt, että haluan käydä armeijan” | Helsingin SanomatDementikkojen pyssyt valtiolle? | Eralehti.fiAleksi Leppä juhlinnan keskipisteenä | Reimari.fiLari Pesonen palkittiin parhaana skeet-ampujana | KarjalainenVanha maestro tapasi uuden mestarin — Aleksi Leppä kävi 6-vuotiaana onnittelemassa olympiamitalisti Juha Hirveä. Nyt osat vaihtuivat. | Kymen SanomatSavonlinnalainen Annika Sihvonen valittiin Vuoden naisampujaksi | Itä SavoHuippu-urheilun rahoitus voi kasvaa kymmenillä miljoonilla, Mika Lehtimäki riemastui – ”Varmasti monta mitalia lisää” | Ilta-SanomatUrheilun ja opiskelun yhdistäminen vaatii joustoa | Itä-Suomen yliopistoKauhajokiset ilma-aseharrastajat uusiin tiloihin | Helsingin SanomatJärjestöt huokaisivat helpotuksesta, kun uudistettu esitys aselain muutoksista tuli julki: ”Paljon on korjattu” | Iltalehti.fi