Suomen ilmakiväärijoukkue kolmas Euroopan nuorten liigan pohjoisen alueen karsinnassa 21.04 | Kivääri Kiväärin ja pistoolin EM-kisojen muuttunut näyttöaika 18.04 | Kivääri Ruutilajien EM-kisojen uudet lajit, näytöt ja valintakriteerit 18.04 | Liikkuva maali Muutos kiväärin näyttökilpailussa 18.04 | Kivääri Tokion ensimmäinen kultamitali jaetaan naisten ilmakiväärissä 16.04 | Haulikko Pekingin maailmancupiin yhdeksän suomalaisampujaa 16.04 | Kivääri Al Ainin maailmancup päättyi miesten skeetiin: Tommi Takanen 23:s, Oskari Kössi 24:s 15.04 | Haulikko Vuoden 2020 ilma-aseiden Euroopan mestaruuskilpailujen näyttökilpailut haettavissa 15.04 | Yleinen Liina Laineelle hopaa Liettuan GP:ssä 15.04 | Haulikko Al Ainin maailmancupin skeet: Suomen naisilla ”suorituksellista vuoristorataa”, miehet hyvissä asemissa 14.04 | Haulikko Al Ainin maailmancupin naisten skeet alkoi: Marjut Heinonen 47:ntenä 13.04 | Haulikko Asko Terkola jatkaa liittovaltuuston puheenjohtajana 13.04 | Etelä-Suomi Pohjolan malja luovutettiin SSG:lle 13.04 | Yleinen Hae ampumaurheilun valtakunnalliseen yläkoululeiritykseen Kisakallion ja Tanhuvaaran Urheiluopistolle 12.04 | Etelä-Suomi Haulikkolajien I- ja II-luokan tuomarikurssi 28.4.2019 Sipoossa 12.04 | Haulikko Al Ainin maailmancup: Suomi trapin parikilpailussa 20:s ja 40:s 10.04 | Haulikko Kehitä seurasi ampumaurheilun Tähtiseuraksi 10.04 | Etelä-Suomi Mirka Kyyrönen Al Ainin trapin maailmancupista: ”Tasapaksua tekemistä” 09.04 | Haulikko Al Ainin maailmancup: Satu Mäkelä-Nummela trapin 20:s 08.04 | Haulikko Marika Salmi kiekon päässä kärkipaikasta avauspäivän jälkeen Al Ainissa 08.04 | Haulikko
21.04.Kivääri

Suomi sijoittui ilmakiväärissä kolmanneksi Euroopan nuorten liigan pohjoisen alueen karsintakilpailussa Tanskan Århusissa. Lohkosta suoraan finaaliin selviytyivät Ruotsi ja Puola. Finaaliin pääsee myös kaikkien lohkojen paras kolmonen, joten Suomen kohtalo ratkeaa vasta kaikkien lohkojen karsintakilpailuiden jälkeen.

16.04.Kivääri
Pekingin maailmancupiin yhdeksän suomalaisampujaa

Kivääri- ja pistoolilajien maailmancup alkaa ensi viikonvaihteessa Pekingissä. Suomen joukkueeseen on nimetty yhdeksän urheiluampujaa.

MEDIASTA
SUA:n Joonas Kallio jatkaa olympiapaikan tavoittelua Pekingissä | Kainuun SanomatJuho Kurki metsästää olympiapaikkaa Pekingissä ensi viikolla | Satakunnan KansaMuukkoon maalailtu 20-metrinen merikonttimuuri vaihtuu maamassoihin ja verkkoon, Lappeenrannan uusien haulikkoratojen rakentaminen alkaa ehkä vuoden kuluttua | Etelä-SaimaaMattias Blomster voitti sportingin maailman cupin osakilpailun | UusimaaTimo Ritakallion mukaan pieni Suomi on yhä yllättävän kova urheilumaa - Emme ole kaukana parhaan Pohjoismaan tittelistä. | Maaseudun Tulevaisuus.fiVesa Törnroos jäi viimeisten joukkoon maailmancupissa – ”Vähän ala-arvoista huonompi kisa” | Pitajanuutiset.fiMyllymäki tähtäsi SM-voittoon – oli silti tyytymätön tulokseensa - Ylöjärven Uutiset | Ylojarven UutisetKiekot väistelivät suomalaisten hauleja – finaali- ja olympiapaikat jäivät haulikkomiesten unelmiksi | MSN (FI)Trap-ampuja Mäkelä-Nummela paras suomalainen Al Ainissa, suomalaismiehillä vaikeaa | Etelä-Suomen SanomatSipoon SSG hallitsi English Sportingia Hyvinkäällä – Kaidanpään mittavat rakennustyöt edenneet pitkälle | AamupostiHuikeaa! Vasta 14-vuotias huippulahjakkuus voitti alle 20-vuotiaiden sarjan uudella Suomen ennätyksellä – Valmentaja: ”Tavoitteena olympiamitali” | SuomiUrheiluJuho Kurjen hihnat olivat kohdillaan – sivusi SE:tä | Satakunnan KansaSuomen mestari vaatimaton voitosta huolimatta – ” No, tämä oli yksi kisa muiden joukossa, ei voi mennä kehumaan” | SuomiUrheiluHaminaan joukkuekilpailun SM-kultaa ilmakivääristä ja hopeaa henkilökohtaisesta kisasta | Kymen SanomatKansanedustajan vaalitilaisuus: Naisten ilta ampumaradalla | VerkkouutisetAmpumaurheiluliiton asiantuntija kommentoi uusia muutoksia ampuma-aselakiin: ”Monimutkainen ja epätäsmällinen” – Nämä aseet määriteltiin extra vaarallisiksi | SuomiUrheiluKysely: Puolueet lupailevat lisää rahaa urheilulle, vihreät ja vasemmistoliitto vastustavat huippu-urheilun tuen kasvattamista | Helsingin SanomatLehtimäen Ampujien ja Oma Säästöpankin yhteistyö sai jatkoa | Torstai-lehtiSkeet-ampuja Tommi Takanen 38:s Meksikossa | Etelä-Suomen SanomatUusi aselaki – vihdoinkin uunista ulos! | Eralehti.fi