Suomen EM-joukkueessa 16 urheiluampujaa 20.01 | Kivääri Skeet-ampujat aloittivat kilpailukautensa Malagassa 20.01 | Haulikko Emmi Hyrkäs päätti EM-näytöt hyvään tulokseen 19.01 | Kivääri Ilmakiväärin ja -pistoolin viimeiset EM-näytöt Espoossa 18.01 | Kivääri Satu Mäkelä-Nummela 22:s Vuoden urheilija -äänestyksessä 16.01 | Haulikko Puolustusvoimat palkitsi Tomi Aspholmin Vuoden sotilasvalmentajana 16.01 | Haulikko Urheilutoimittajat valitsivat Satu Mäkelä-Nummelan ampumaurheilun parhaaksi 15.01 | Haulikko Kultahippujen jäsenyyksistä ja ohjeet SuomiSportin käyttöön 15.01 | Yleinen Kitin käyttöohjeet seurakäyttäjille 15.01 | Yleinen Seuraava ylituomarikurssi järjestetään 21.3.2020 Kuortaneella 13.01 | Haulikko Ilma-aseiden SM-ja AM-kilpailuista 2021 13.01 | Kivääri Reetta Lustig ja Apurvi Chandela Leppä GP:n voittoihin 12.01 | Kivääri Lindell Tanhuvaaran näyttökisasta: ”Tänään tuli hyviä varmistuksia EM-kisoja ajatellen” 11.01 | Kivääri Aleksi Leppä taas yli EM-tulosrajan 10.01 | Kivääri Olli Törni aloittanut palvelusihteerinä 09.01 | Yleinen Swedish cup päättyi suomalaisten kolmeen lajivoittoon 05.01 | Kivääri Ida Heikkilän supersunnuntai! Porissa ammuttiin neljä Suomen ennätystä 05.01 | Liikkuva maali Swedish cup: Kaksi SE:tä ja kaksi lajivoittoa 04.01 | Kivääri Heikki Lähdekorpi ja Tomi-Pekka Heikkilä päivän parhaat Porin Talvikisoissa 04.01 | Liikkuva maali Swedish cupissa hieno suomalaispäivä, huippuna Ritva Karrin naisten ilmapistoolin SE 03.01 | Kivääri
20.01.Kivääri
Suomen EM-joukkueessa 16 urheiluampujaa

Ampumaurheiluliitto on nimennyt kuusitoista urheilijaa ilma-aseiden EM-kilpailuihin.

18.01.Kivääri
Ilmakiväärin ja -pistoolin viimeiset EM-näytöt Espoossa

Kivääri- ja pistooliampujat antavat viimeiset EM-näytöt viikonloppuna Espoossa järjestettävissä kilpailussa. Espoo Openin lauantain parhaasta tuloksesta vastasi Joni Stenström, joka teki miesten ilmakiväärissä uuden ennätyksensä 625,9.

MEDIASTA
Leppä voitti näyttökisan Espoossa — kamppailu EM-kisapaikoista kiihtyy | Kymen SanomatTakanen taas paras, mutta toinen Takanen — Lue tästä kaikki Virolahden ja Miehikkälän palkitsemat urheilijat | Kymen SanomatKommentti: Joukkueet pelastivat Suomen urheilun täydelliseltä nälkävuodelta | Ilta-SanomatMuukosta evakkoon joutuneet haulikkoampujat ovat harjoitelleet kuka missäkin, yksi sijaiskoti löytyi läheltä — "Joutsenon ampumaporukka otti meidät suosiollisesti vastaan" | Etelä-SaimaaKäyttökiellossa olevien Muukon haulikkoratojen parannustyöt liikkeelle kevään aikana, lyijyhauleilla ei radalla jatkossa enää paukutella — "Tavoitteena on aloittaa rakentaminen mahdollisimman nopeasti" | Etelä-SaimaaSimpeleen Hahlon kivääriampuja Emmi Hyrkäs saavutti EM-rajan näyttökilpailuissa - Uutisvuoksi | UutisvuoksiLukijalta: Lyijy- ja aseongelma – paljon melua tyhjästä | Turun SanomatMiksi Lappeenrannan urheilutalon ampumaradan uutta lattiaa hiotaan parhaillaan, liikuntatoimen kunnossapitotyönjohtaja Tommi Nakari? | Etelä-SaimaaTekoäly auttaa näkemään | MikkelinkaupunkilehtiVideo: Iloisessa haulikkokisassa on mukana taitavia tonttuja – kumpi voittaa, Isa vai Elina? | Maaseudun Tulevaisuus.fi"Rahat voisi repiäkin, mutta on kivempi tuottaa ääntä" – Satu Mäkelä-Nummela ampuu avausleirillä apurahat savuna ilmaan | Etelä-Suomen SanomatPennalan joulutonttu ei ota joulusta stressiä, mutta huokaisee, kun pyhät ovat ohi | Etelä-Suomen SanomatHälvälän käyttö lisääntyy: ampumaurheilukeskus palkittiin Vuoden maanpuolustustekona | Etelä-Suomen SanomatHallitus ei aio kiristää aselakeja – "Mitään tällaista ei ole käynnissä eikä suunnitteilla", sanoo sisäministerin valtiosihteeri | Yle.fiAselupien määräaikaisuus ei ratkaise ongelmaa – "Jossakin tulee raja vastaan kasvavan byrokratian ja kustannusten kanssa", toteaa RUL:n puheenjohtaja Mikko Halkilahti | Keskipohjanmaa.fiJussi Halla-aholle suora kysymys kansanedustajalta: ”Miksi jatkat valehtelua?” | Demokraatti.fiSelvitystyön konkari Tarasti selvittää, kaipaako huippu-urheilu erillistä lakia | Yle.fiJuha Hirvi ampuu metsässä vain varmoja riistaosumia | Kouvolan SanomatPatruunavalmistaja Nammo Lapuan teknologiajohtaja: "Lyijyn käytön rajoittamisessa ei pidä päätyä totaalikieltoon" | Maaseudun Tulevaisuus.fiKimmo Koivisto Kunnon kuntalainen Alajärvellä | Torstai-lehti