Osijekissa viimeinen maailmancup ennen Tokiota 07.05 | Yleinen Kysely koronapandemian akuuteista vaikutuksista seuran talouteen ja toimintaan 05.05 | Yleinen Kaksi suomalaista ESC:n ilma-asecupin finaaliin, Ville Puhakka liikkuvan maalin ykkönen 05.05 | Yleinen Urheiluampuja 2/2021 on ilmestynyt 04.05 | Yleinen Haulikon II-luokan sähköinen tuomarikurssi julkaistu 04.05 | Yleinen 300m kiväärin toinen leiri Hälvälässä 03.05 | Yleinen Lonaton maailmancupiin 14 suomalaista ampumaurheilijaa 03.05 | Yleinen Kansainvälinen kasa-ammuntakilpailu Lohtajalla 29.04 | Yleinen Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilulta tukea nuorten kesätyöllistämiseen – LiiKun alueen seuroille suunnattu haku on auki 27.04 | Yleinen TorSA:lle ja Hahlolle OKM:n seuratukea 27.04 | Yleinen Ilmoittautuminen ammunnan yläkoululeiritykseen Kisakallion urheiluopistolle päättyy 4.5.2021 mennessä 27.04 | Yleinen Bakun maailmancup on peruttu 26.04 | Yleinen Kotiratakilpailussa lähes 200 osanottajaa viidestä maasta 25.04 | Yleinen Timo Laitinen Suomen ykkönen skeetin EM-näyttökilpailussa 25.04 | Yleinen Skeetin EM-näyttökilpailu Italiassa: Timo Laitinen paras suomalainen ensimmäisen päivän jälkeen 24.04 | Yleinen Liikkuvan maalin EM- ja MM-kilpailut siirtyvät 22.04 | Yleinen Suomen joukkueet EM- ja MM-kisoihin nimetty 21.04 | Yleinen Kysely Kultahippuseuroille 19.04 | Yleinen Muutoksia kilpailutoiminnan yleissääntöihin ja ohjeisiin 19.04 | Yleinen Markus Ahtiainen valittiin liittovaltuuston puheenjohtajaksi 17.04 | Yleinen
07.05.Haulikko
Osijekissa viimeinen maailmancup ennen Tokiota

Kansainvälinen ampumaurheiluliitto (ISSF) kertoo verkkosivuillaan, että Kroatian Osijekissa järjestetään viimeinen maailmancup ennen Tokion olympialaisia.

05.05.Etelä-Suomi
Kysely koronapandemian akuuteista vaikutuksista seuran talouteen ja toimintaan

Suomen Olympiakomitea tekee selvityksen koronapandemian akuuteista vaikutuksista jäsenjärjestöjensä yhdistysmuotoisiin urheiluseuroihin. Selvitys on jatkoa valtion liikuntaneuvoston (VLN) viime toukokuussa tekemään seurakyselyyn.

MEDIASTA
Urheilulta ja liikunnalta leikataan kymmeniä miljoonia, huippu-urheilukaan ei ole turvassa – Olympiakomitea ei tyydy päätökseen | Yle.fiA-HA:n duo kisaa Lonaton maailmancupissa – kyseessä viimeinen näyttökisa ennen EM-valintoja | AamupostiKuuntele: Olympiamitalisti Rauno Bies käy läpi hittilaji padelia ja liikunta-alan yrittämistä Joensuussa - ”Se tarjouskisa Kuntokeitaasta olisi pitänyt hävitä” | KarjalainenJuho Montonen valittiin ampumaurheilun EM-kisoihin | Iisalmen SanomatSuomi tekee poikkeuksellisen ratkaisun Tokion olympialaisiin valmistautumisessa – ”Ensimmäistä kertaa historiassa” | Ilta-SanomatSuomen mitaliodottaman kannalta olympialaisten siirtyminen oli yksiselitteisesti huono asia | Salon Seudun SanomatOlympiavoittaja kuoli koronavirukseen 56-vuotiaana Unkarissa – ”suuri mestari hävisi taistelun" | Iltalehti.fiLauri Syrjä ampui EM-kisojen tulosrajan rikki | Etelä-Suomen SanomatTarkkana neljän vuoden tauolta lajin pariin palannut Nurmeksen Ampumaseuran Karri Turunen nousi pistoolin maajoukkueryhmään | KarjalainenTokion maapaikka jäi haaveeksi – Aleksi Leppä ampui maailmancupin asentokilvassa neljänneksi, Juho Kurki seitsemänneksi | Satakunnan KansaSuomi jäi ilman olympiapaikkaa miesten pienoiskiväärin asentokilpailussa Intiassa | Yle.fiLi­min­gan Ruu­ti­kan­kaal­le kaa­vail­laan hau­lik­ko­am­mun­nan MM-ta­son kil­pai­lu­ja kuin muu­ta­kin käyttöä – "Yhdet kan­sain­vä­li­set kil­pai­lut toi­si­vat maa­kun­taan noin 12 mil­joo­naa euroa" | Kaleva.fiJuho Kurki jahtaa Suomelle maapaikkaa Tokioon – kankaanpääläinen ampui komeasti finaaliin New Delhissä | Satakunnan KansaJoensuulainen ampumaurheilun vaikuttaja Joutsi Lievonen on kuollut 98-vuotiaana | KarjalainenMitä on tapahtunut? Suomi saamassa massiivisen yleisurheilujoukkueen Tokioon – katso eri lajien kisapaikkojen tilanne | MTV UutisetKotkan urheiluseurojen korona-avustukset rukattiin uusiksi – Vaatimus "ammattimaisesta urheilusta" jätti tanssi- ja ampumaurheilun ilman tukea, Titaaneillekin vain murusia | Kymen SanomatHaminalaisen Aleksi Lepän ampumisesta puuttui rentous Intian maailmancupissa | Kymen SanomatElokuva innosti kokeilemaan ampumista – nyt kolmannen sukupolven harrastaja on jo SM-tasolla | Aamulehti.fiKivääriampuja Juho Kurjen olympiakarsintataival ollut yhtä vuoristorataa – lähtee nyt Intiaan hakemaan uutta mahdollisuutta: "Siinä voi käydä vielä ihan miten vaan" | Yle.fiMaajussille morsian: Patrik on Satu Mäkelä-Nummelan poika: Kuvat | Iltalehti.fi