Klaus Tupille kuurojen MM-pronssia 22.07 | Pistooli Euroopan liiton yleiskokous jatkuu tänään Bakussa 22.07 | Haulikko EM-Baku: ”Tuplatrapparit” luottavaisin mielin 21.07 | Haulikko EM-Baku jo ovella 20.07 | Haulikko Suomalaiset hallitsivat haulikkopracticalin PM-kisoja 19.07 | Practical Ranking 2017 – Tilanne Luhangan kisojen jälkeen 16.07 | Yleinen Eetu Kallioinen skeetin kolmas ja Vili Kopra trapin neljäs IJSC:n päätöspäivänä 16.07 | Häme Nummela trapin kahdeksas, suomalaiset hyvissä asemissa poikien skeetissä ja trapissa Orimattilassa 15.07 | Häme Kutsu sporting-lajien ampujien, kilpailujen järjestäjien ja SAL:n edustajien tapaamiseen lauantaina 5.8.2017 klo 17.00-18.30 Paikka: OulA:n ampumaradan läheisyydessä oleva Honkamaja -paviljonki 15.07 | Haulikko Dedman voitti huipputuloksella, Ylönen seitsemäs 13.07 | Häme Urheiluampuja 3/2017 on ilmestynyt 13.07 | Etelä-Suomi Orimattilassa pidettävä kansainvälinen nuorten haulikkokilpailu haastettiin mukaan puhtaan urheilun viestiin 13.07 | Häme 300 metrin kiväärin Lapua Eurooppa Cupin pistetilanteet Thunin jälkeen 10.07 | Kivääri Practicalin Suomen mestaruuksista ammuttiin Kouvolassa ja Haminassa 10.07 | Practical Leppänen ja Laine onnistuivat practicalin Saksan mestaruuskilpailuissa 10.07 | Practical Ampujat kisaavat 10-golfissa 8.8. Revontulen kentällä 10.07 | Etelä-Suomi Ylönen ja Kopra kaksoistrapin mestarit Mäntsälässä sunnuntaina 09.07 | Haulikko Pesonen ja Hämäläinen 25:nnen St Michel -skeetin mestarit 09.07 | Haulikko Raudaskoski hallitsi SM-kasa-ammuntaa Nurmeksessa myös sunnuntaina 09.07 | Kasa-ammunta Liikkuvan maalin ampujat valmistautuivat EM-kisoihin kansainvälisessä gp-kilpailussa Inkoossa 09.07 | Liikkuva maali
22.07.Haulikko
Euroopan liiton yleiskokous jatkuu tänään Bakussa

Euroopan ampumaurheiluliiton (ESC) yleiskokous alkoi perjantaina ja jatkuu tänään lauantaina Bakussa. Kokoukseen osallistuu 51 jäsenmaata.

21.07.Haulikko
EM-Baku: ”Tuplatrapparit” luottavaisin mielin

Ampumaurheilun EM-kilpailujen viime hetken järjestelyt olivat käynnissä perjantaina Bakussa. Samaan aikaan ensimmäiset suomalaisurheilijat ottivat tuntumaa ratoihin. Kaksoistrapin erikoismiehet Sami Ritsilä ja Miki Ylönen lähtevät hakemaan sunnuntain kilpailusta kesän parhaita tuloksiaan.

MEDIASTA
Topi Hulkkonen matkaa ensimmäisiin aikuisten arvokisoihinsa Bakuun. Syksyllä alkavat opinnot riistamestariksi. | Etelä-SaimaaTakanen kolmas Ilomantsissa | KaakonkulmaItalia ampui täyden potin Orimattilassa | Etelä-Suomen SanomatTukiampujien ruutiasekilpailussa ammuttiin tarkkoja laukauksia | Länsi-SavoUrheiluampujat kipeästi tilojen tarpeessa | Heili.fi"On ihanaa tehdä tätä perheenjäsenen kanssa" - veri vetää haulikkoammunnan pariin | Etelä-Suomen SanomatFrimanin tarkkuus riitti pienoiskiväärikultaan nuorten MM-kilpailuissa | KeskisuomalainenFriman teki suomalaishistoriaa pienoiskiväärissä | Yle.fiEspoolaisjuniori teki historiaa – Suomeen ensimmäistä kertaa kivääriammunnan nuorten MM-kultaa | Helsingin SanomatJärvenpään kaupunki onnitteli järvenpääläistä MM-voittaja Teemu Rintalaa | JärvenpääTakanen Bakun EM-kisoihin | KaakonkulmaMestari voitti kisällin – Laitinen ja Kallioinen kävivät Lopen GP:ssä varsinaisen jännitysnäytelmän | AamupostiTokion tasa-arvoisempi olympiaohjelma lupaa Suomelle hyvää | Yle.fiLopelle rakennetaan 300 metrin kiväärirata | Hämeen SanomatAleksi Leppä jatkoi ennätystehtailua — ”Ammunta on ollut hyvää koko kevään ajan” | Kymen SanomatJoukkuekaverin kivääri nosti tasoa – Leppä jatkoi onnistumisia ennätyspisteillä | Turun SanomatTämä laji pitäisi saada olympialaisiin - Suomelle jättipotti MM-kisoista | Iltalehti.fiViisi suomalaista läpäisi karsinnan ammunnan maailmancupissa | KeskisuomalainenAleksi Leppä taas kärjen tuntumassa ammunnan maailmancupissa — ”Hyvä heittäytyminen loppuun” | Kymen SanomatLeppä ja Kurki tarkensivat sihtiään maailmancupissa | Satakunnan Kansa