Jarkko Mylly nimettiin Tokion paralympiajoukkueeseen 22.01 | Yleinen Jaostot ja valiokunnat nimetty ja SM-kisojen osallistumismaksut hyväksytty 22.01 | Yleinen Kymmenelle ampumaurheilijalle kesälajien urheilija-apuraha 20.01 | Yleinen Kasa-ammunnan tuomarikurssi siirretty 20.01 | Yleinen Seuraavassa Seura 2021 Teams-koulutuksessa ampumaseuran kehittäminen 28.1. alkaen klo 17.30 20.01 | Yleinen Ampumaurheilu halutaan taas Euroopan kisoihin 20.01 | Yleinen Miten lyijyammusten mahdollinen käyttökielto vaikuttaa ampumaharrastukseesi? 18.01 | Yleinen Kroatiassa kilpaillaan myös ilmakiväärin ja -pistoolin Euroopan mestaruuksista 15.01 | Yleinen Korona-avustusta urheiluseuroille 15.01 | Yleinen Liikkuvan maalin ampujat viidenneksi Vuoden joukkue -äänestyksessä 14.01 | Yleinen Urheilutoimittajat valitsivat Marika Salmen vuoden parhaaksi ampumaurheilijaksi 13.01 | Yleinen Ilma-aseiden SM-kilpailuille etsitään järjestäjää 12.01 | Yleinen Tämän vuoden molemmat Kultahippufinaalit siirtyvät uuteen ajankohtaan 12.01 | Yleinen Suomalaisilla ampumaurheilijoilla edelleen mahdollisuus Tokion olympiapaikkoihin 11.01 | Yleinen Ilma-aseiden EM- ja SM-kilpailut perutaan 11.01 | Yleinen Ilma-aseiden EM-näytöt: Joonas Kallio tähtäsi ilmapistoolilla kovan tuloksen 10.01 | Yleinen Ilma-aseiden EM-näytöt: Karri Turunen päivän yllätysnimi 09.01 | Yleinen Heikki Lähdekorpi ja Topi Hulkkonen tarkimmat vuoden avauskilpailuissa 09.01 | Yleinen Kiväärijaosto nimennyt viime vuoden parhaansa 08.01 | Yleinen Ilmakiväärin ja -pistoolin EM-näyttöjä annetaan useilla paikkakunnilla 08.01 | Yleinen
22.01.Kivääri
Jarkko Mylly nimettiin Tokion paralympiajoukkueeseen

Suomen Paralympiakomitean hallitus vahvisti torstain kokouksessaan Olympiakomitean huippu-urheiluyksikön esityksen kolmesta uudesta urheilijavalinnasta Tokion paralympialaisiin. Yksi heistä on kivääriampuja Jarkko Mylly.

20.01.Haulikko
Kymmenelle ampumaurheilijalle kesälajien urheilija-apuraha

Kymmenen ampumaurheilijaa on saanut tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikon myöntämän kesälajien valmennus- ja harjoitteluapurahan. Satu Mäkelä-Nummela sai suurimman eli 20 000 euron apurahan.

MEDIASTA
Kaikkien aikojen kisavuosi? ”Lähdemme siitä, että olympialaiset pidetään,”sanoo Jan Vapaavuori | KauppalehtiNurmeksen Ampumaseuran Karri Turusen taito yhä tallella - pistooliampuja laukoi kovan tuloksen pitkän kisatauon jälkeen | KarjalainenKoronatilanne heikentyi nopeasti Kainuussa – nuorten SM-hiihdot siirretään | Ilta-SanomatVielä viikonloppuna tavoiteltiin Kokkolassa Lohjan kisoihin oikeuttavia tuloksia – EM-ammunnat peruutukseen | Keskipohjanmaa.fiIl­ma-asei­den EM-ki­sat pe­rut­tiin Loh­jal­la | Lapin KansaIlma-aseiden EM-kisat Lohjalla peruuntuivat – Aleksi Lepän tiketti Tokioon entistäkin tiukemmassa | Kymen SanomatIlma-aseiden EM-kisat peruttiin, Juho Kurjen haaveet Tokion olympialaisista kaatuivat | Satakunnan KansaJoonas Kallio tark­ka­na EM-näyt­tö­ki­sas­sa | Lapin KansaHAS:n Aleksi Leppä ampui selvästi yli EM-valintarajan – Kolmatta karsintaa tuskin käydään, myös itse EM-kisojen kohtalo auki | Kymen SanomatEtusivu uusiksi | JournalistiKahden globaalin lajilegendan liekki sammui – heidät kaikki urheilumaailma menetti vuonna 2020: ”Ajattelin hänen elävän ikuisesti” | Ilta-SanomatLataa, tähtää ja laukaise – Kälviäläiset Ahokankaan sisarukset harjoittelevat Kokkolan ampumaradalla ja leireilevät maan parhaiden nuorten ampujien kanssa | Kokkola-lehtiOulun ampujat ha­lua­vat pitää kel­la­rin, mutta säi­lyt­tä­mi­nen ny­ky­käy­tös­sä mak­sai­si uu­dis­ra­ken­ta­mi­sen verran – "Ei jäisi muuta kuin vanhan kel­la­rin lattia ja seinien alao­sat" | Kaleva.fiToi­mit­ta­jal­ta: Suomen mal­lis­sa ollaan oi­keal­la tiellä – Kou­lu­lais­ky­se­lys­sä esille nous­seis­sa har­ras­tuk­sis­sa on mukana myös lajeja, joissa hen­gäs­tyy ja tulee hiki | KOILLISSANOMATIso tauluinvestointi ampumaradoille – Ylivieskan Kuulan ampujat siirtyvät elektroniseen aikaan | KalajokilaaksoPariisin olympialaisiin tähtäävä kouvolalainen urheiluampuja Viivi Kemppi, 18, joutuu ikätoveriensa kanssa väittelyyn: Onko ammunta urheilua vai ei? – Viime helmikuussa EM-kisoissa Kemppiä itketti monta tuntia | Kouvolan SanomatAla-Hämeen Ampujien puheenjohtaja Timo Sunille ansiomerkki – ympäristökunnistakin jäseniä vetävässä seurassa ollut huippuampujia jo pitkään | AamupostiPettymys, masennus ja sairaskohtaus johdattivat turkulaisen ampujan Hanna Pitkäsen urheilun jälkeen uudelle uralle | Turun SanomatJyväskylässä sijaitseva Kihun tutkimuskeskus liikuntaneuvoston suurennuslasin alle – valtio haluaa arvioinnilla selvittää, mihin sen rahat käytetään | KeskisuomalainenMinisteri Saarikko: Ensi syksystä lähtien jokainen lapsi ja nuori saa mahdollisuuden maksuttomaan harrastukseen | Ilta-Sanomat