KANKAANPÄÄN ILMA-ASERATA UUDISTUI
24.11.2003 klo 12:00

Kesän ajan Kankaanpäässä heiluivat maalipensselit. Seinät saivat sävyä ja kalusteita. Kankaanpään Ampujien ilma-aseradan visio "Kaupungin suosituimmasta vapaajan viettopaikasta" eteni aimo harppauksen, kun radan kahviopuoli vihittiin käyttöön lauanataina 22.11.

Kankaanpääläisten pitkään odottama toive on nyt toteutunut. Pitkään odotettu lisätila vapautui keväällä ja heti siitä alkoivat talkoot. Ilma-aserata sai nyt hienon lisätilan ja voi palvella radalla kävijöitä entistä paremmin.

– Nyt kun vanhemmat tuovat lapsiaan radalle, voivat he istuskella kahviossamme ja tavata toisiaan kahvikupposen merkeissä tai urheilijat voivat tulla palaaveeraamaan harjoittelun päätteeksi.  Kaupungin kanssa lyötiin sopimus kiinni, yritykset avustivat ja seuraväki teki. Tänne mahtuu noin 40 henkeä kerralla virkistäytymään .kuvaili seuran puheenjohtaja Esa Esala projektia.

Näitä tälläisiä vapaa-ajanpalveluita ja oheispalveluita pitäisi olla jokaisella radalla. Ne ovat nykypäivää ja näin pystyisimme vastaamaan ihmisten tarpeisiin entistä paremmin, totesi toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi avajaispuheessaan.

KaA:lla on jo seuraava vaihe suunnitelmista valmiina. Nyt odotellaan seuraavan uuden tilan käyttöön saamista, sinne olisi tarkoitus tehdä tyylikäs saunaosasto.