LIITTO HAKEE NUORISOPÄÄLLIKKÖÄ
16.11.2004 klo 12:00

Nuoriso- ja harrastepäällikkö

Suomen Ampumaurheiluliitto ry (SAL) hakee nuoriso- ja harrastepäällikköä johtamaan ja kehittämään ampumaurheilun nuoriso- ja harrastetoimintaa. Liittoon kuuluu 310 jäsenseuraa, joissa n. 35.000 jäsentä. Lajilla on vetovoimaa olympia- ja paralympiamenestyksen johdosta ja uusia halukkaita ampumakouluihin ja – seuroihin on tulossa paljon. Toiminta laajenee ja siksi tarvitsemme joukkoomme nyt riuskan organisaattorin ja kehittäjän!

Tarjoamme Sinulle haastavan ja mielenkiintoisen työn seuratoiminnan kehittäjänä. Lähtökohtana on, että seuratoiminta tukee ihmisiä eri elämän vaiheissaan ”pienestä urheiluampujasta isoksi ihmiseksi”. Liitollamme on oma lasten ja nuorten eettinen kehityshanke, jonka johtaminen kuuluu myös toimenkuvaan. Lähimmät työtoverisi ovat toiminnanjohtajan lisäksi alueiden ja seurojen nuoriso- ja koulutuspäälliköt.  Toimi on kokopäiväinen ja edellyttää matkustamista osaksi myös viikonloppuisin. Työkenttänä on koko Suomi! Tehtävä tulisi ottaa vastaan vuoden 2005 alusta.

Odotamme Sinulta laaja-alaista näkemystä lasten ja nuorten liikunnasta ja harrastetoiminnasta, hyvää organisointikykyä ja liikuntajärjestötoiminnan tuntemusta. Tulet toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa, olet ulospäin suuntautunut ja et pelkää olla ”framilla” kertomassa näkemyksiäsi ja johtamassa prosessia. Toimenkannalta ampumaurheilun tuntemus nopeuttaa asioihin kiinni pääsyä, mutta ei ole välttämätöntä.

Mikäli tunnet tehtävänkuvan omaksesi, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen meille. Liitä mukaan myös lyhyt CV tai kuvaus aiemmista tehtävistäsi, koulutuksesta. Hakemukset tulee toimittaa 30.11.2004 mennessä Suomen Ampumaurheiluliittoon, Radiokatu 20, 00093 SLU, merkki kuoreen ”Nuoriso- ja harrastepäällikkö”  tai sähköpostilla risto.aarrekivi@sal.slu.fi.

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi 09-3481 3152. Hakemuksia ei palauteta.

Suomen Ampumaurheiluliitto ry

Liittohallitus