Tehoryhmävalmentajaksi?
20.5.2005 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton nuorisotoiminnan sektori hakee täydennystä tehoryhmien valmennustiimeihin etenkin pistoolilajeihin mutta myös kiväärilajeissa valmennustiimejä voidaan täydentää.

Valmentajan tehtäviin kuuluu oman pienryhmän toiminnan johtaminen: lajivalmennuksen suunnittelu, toteutus sekä seuranta yhteistyössä muiden valmentajien ja liiton nuorisopäällikön kanssa.

Valmentajalta odotamme hyvää valmennuksen perustietoutta, oman lajiryhmänsä tuntemusta, matkustusvalmiutta ja organisointikykyä.

Vapaamuotoiset hakemukset pyydetään toimittamaan sähköpostitse liiton nuorisopäällikkö Riikka Lahdelle (etunimi.sukunimi@sal.slu.fi) tai kirjeitse Suomen Ampumaurheiluliitto, Radiokatu 20, 00093 SLU 30.06.2005 mennessä. Liitä hakemukseen ansioluettelosi, josta ilmenevät työsuhteesi, koulutuksesi ja toimintasi urheilun parissa.

Lue lisää tehoryhmistä alla olevan linkin takaa!

Tehtävästä ei makseta palkkaa, mutta toiminnasta valmentajalle aiheutuvia kuluja korvataan. Lisätietoja: Riikka Lahti puh. 09 3481 2507

Lisätietoja: /nuorisotoiminta/tehoryhmat/