Hyvässä Seurassa 150 vuotta
15.8.2005 klo 12:00

Viettääkö järjestösi juhlavuotta ensi vuonna?

Ensi vuonna on kulunut 150 vuotta siitä, kun ensimmäinen urheiluseura perustettiin Poriin 26.1.1856. SLU:n hallituspäätti kesäkuun kokouksessaan käynnistää 150 vuotta Hyvässä Seurassa -juhlavuoden valmistelun. Kansalaistoiminnan vaiheita tähän päivään kuvaa Liikunnan ja Urheilun tarina: http://www.slu.fi/mp/db/file_library/x/IMG/17059/file/Liik%5fja%5furh%5ftarina%5f72%5fdpi.pdf

Viettääkö järjestösi juhlavuotta ensi vuonna? Ota yhteyttä juhlavuotta valmistelevaan allekirjoittaneeseen. Tehdään yhdessä enemmän. Keräämme myös tietoa 50 vuotta tai sitä enemmän täyttävistä seuroista. Merkkivuosi alkaa juhlagaalalla to 26.1.2006 kello 18.00 Helsingissä. Merkitse päivä jo kalenteriin.

150 vuotta Hyvässä Seurassa -juhlavuosi näkyy SLU:ssa viestinnällisesti ja innostavasti osana normaalia toimintaa. Juhlavuodella halutaan kiittää seuroja, tuoda esiin liikuntajärjestöjen merkkivuosia, nostaa seuratoiminnan arvostusta ja lisätä sen saamaan huomiota maassamme sekä vahvistaa aatteellisten yhdistystoiminnan asemaa yhteiskuntamme päätöksenteossa.

Hyvä Järjestöjohtaja, 150 vuotta Hyvässä Seurassa.

Eila Ruuskanen-Himma

viestintäjohtaja

Suomen Liikunta ja Urheilu

puh. 0400 – 770 949