EU-euroja urheiluun
21.12.2005 klo 12:00

EU-rahoitustukiseminaari Kuortaneella. Suosittelemme osallistumaan!

Hei, Joulu ja uusi vuosi lähestyvät. Samoin heti alkuvuodesta 12.-13. tammikuuta 2006 Kuortaneen urheiluopistolla järjestettävä Euroja urheilulle EU-tukiseminaari.

Ilmoittautumiset toivottiin jo 15.12. mennessä, mutta voitte vielä mainiosti ilmoittaa osallistumisestanne Pohjanmaan Liikuntaan ja Urheiluun osoitteella info@plu.fi  Brysselissä 15. ja 16. joulukuuta kokoontunut Eurooppa-neuvosto saavutti poliittisen yhteisymmärryksen unionin rahoituskehyksistä vuosille 2007 – 2013.

Suomi oli tyytyväinen ratkaisun syntymiseen, vaikkakin mm. maaseudun kehittämisrahat tulevat laskemaan arviolta 30 prosenttia nykyisen budjettikauden rahoituksesta.  Myös urheiluväen on oltava hereillä ja perehdyttävä tuleviin näkymiin uusiin rahastokausiin siirryttäessä. Nyt näyttää todennäköiseltä, että uusia ohjelmia päästään toteuttamaan vuonna 2007. Samoin muutamia ohjelmia, kuten Pomo +, Alma +, nuoriso-ohjelmat ja Grundtvig, voidaan hyödyntää vuonna 2006, joitakin aina vuoteen 2008 saakka.    Lämpimästi tervetuloa mukaan Kuortaneelle tammikuussa.

Esite löytyy tästä

RA