Juha Hirvi opastaa ampumaan MTV3:lla 24.4. ja 30.4.
24.4.2006 klo 12:00

Olympiamitalisti Juha Hirvi opastaa niin Elixir-kuntoilijoita kuin katsojiakin ampumaan ilmakiväärillä Elixir-ohjelmassa MTV3-kanavalla maanantaina 24.4. klo 18.30 – 19.00. Ohjelman uusinta on sunnuntaina 30.4. klo 14.30 – 15.00.

Elixir-ohjelman jakso kertoo itsestään MTV3:n ohjelmatiedoissa seuraavaa: ”Mestariampuja Juha Hirvi ja jokamiehen ilmakivääriniksit kesämökille. Saija Palin ja Samuli Vasala pyöräilyn ylämäkiharjoituksessa. Risto Kaskilahti ja Sari Puumalainen tuovat kuntoilun omaan kotiinsa. Painija Juha Ahokas ja raavaan miehen kotikuntojumppa.”

Elixir on Suomen Liikunnan ja Urheilun, Suomen Kuntoliikuntaliiton sekä SLU:n lajiliittojen yhteinen monimediahanke, jonka tarkoituksena on tehdä laadukasta asiaviihdettä liikunnasta ja urheilusta sekä innostaa suomalaisia aktiiviseen vapaa-aikaan.

mv