Ampujien Kymppi-golf 16.8. Lakisto, Espoo
26.5.2006 klo 12:00

Aika: 16.8.2006, ensimmäinen startti klo 13
Paikka: Suur-Helsingin Golfin Lakiston kenttä
Sarjat: Kymppi-golf ja SAL-yritysgolf.
Kilpailumuoto: Tasoituksellinen pistebogey, jossa korkein hyväksyttävä tasoitus 36. Tasatuloksissa alin tasoitus ratkaisee. Pelaamaan pääsevät kaikki green gardin suorittaneet. Lähdöt 10 minuutin välein kolmen pelaajan ryhmissä. Lähtöajat jakaa kilpailun johtaja Joni Silvennoinen. Kilpailussa noudatetaan normaalisti Suomen Golfliiton sääntöjä.
Lisämausteena: Kilpailu pisimmästä avauslyönnistä väylällä 14 (par 4) ja lähimmäksi lippua osuvasta avauslyönnistä väylällä 8 (par 3). Lisäksi palkinnon saa parhaan tasoituksettoman tuloksen pelannut.
Osanotto-oikeus: Kymppi-golfiin voivat osallistua Suomen Ampumaurheiluliiton jäsenseurojen jäsenet. SAL-yritysgolfiin kutsutaan SAL:n vieraat ja samaan sarjaan voivat osallistua Kymppi-golfissa pelaavan ampujan elinkumppani.
Ilmoittautuminen: viimeistään 7.8. oheisella lomakkeella tai sähköpostilla matti.viitanen@sal.slu.fi. Kymppi-golfiin ilmoittautuessa mainittava nimen lisäksi ampumaseura, golfseura ja tasoitus. SAL-yritysgolfiin ilmoittautuessa mainittava nimen lisäksi golfseura ja tasoitus.
Osanottomaksu: 37 euroa. Maksu sisältää hyvän peliseuran lisäksi pelin jälkipuinnin saunan lauteilla.
Järjestäjä: Suomen Ampumaurheiluliitto.
Kilpailun johtaja: Joni Silvennoinen apunaan Matti Erkkilä, Pekka Kurkinen ja Matti Viitanen.
Tiedustelut: Matti Viitanen, 040 8210 690 ja matti.viitanen@sal.slu.fi
Käypä tutustumassa Lakiston kenttään http://golfpiste.com/kentat/shg/
Harjoittelumahdollisuus: päivittäin Lakiston kentän vaativalla radalla.

Tervetuloa!
Suomen Ampumaurheiluliitto