Josef Gönci voitti 10-golfin 2006
16.8.2006 klo 12:00

Josef Gönci voitti Ampumaurheiluliiton perinteisen Kymppi-golfin Espoon Lakistossa 16. elokuuta. Pistebogey-pelissä hänen tuloksensa oli 39. Täsmälleen saman tuloksen, 39, löi Jorma Lankinen, joka voitti kutsukilpailun.

Ampumaurheiluliiton Kymppi-golfissa pelasi runsaat 30 golfaajaa Suur-Helsingin Golfin raskaalla kentällä. Mukana olivat lähes kaikki aiempien kilpailujen voittajat.

Kymppi-golfin voittajat:
2006: Josef Gönci
2005: Pentti Gröhn
2004: Pentti Gröhn
2003: Petri Manninen
2002: Pentti Gröhn
2001: Pekka Hartikainen
2000: Erkki Lario
1999: Lasse Lehtonen ja Pekka Kurkinen

Kymppi-golf, 16. elokuuta, Suur-Helsingin Golfin kenttä, Espoon Lakisto, pistebogey: 1) Josef Gönci Slovakia 39, 2) Kari Törmä Esbo Skytteförening 39, 3) Jaakko Paavola Kotkan Ampumaseura 33, 4) Matti Erkkilä Loviisan Ampumaseura 33, 5) Harri Marjala Raseborgs Skyttar 32, 6) Tapani Lyytinen Jokelan Eränkävijät 32, 7) Lasse Lehtonen Helsingin Varuskunnan Ampujat 32, 8) Erkki Lievonen Suomen Metsästysyhdistys 28, 9) Markku Munne Riihimäen Ampumaseura 28, 10) Pentti Gröhn Haminan Ampumaseura 28, 11) Pekka Röppänen Säkylän Seudun Ampujat 28, 12) Kalevi Palosaari Porkkalan Ampujat 26.

SAL-kutsukilpailu, pistebogey: 1) Jorma Lankinen IG 39, 2) Jukka Pelkonen PGH 37, 3) Risto Aarrekivi VGC 32, 4) Kimmo Yli-Jaskari 30, 5) Matti Malin NGK 28, 6) Riikka Lahti PGH 28.

Paras lyöntipelitulos: Harri Marjala 81.

Pisin avauslyönti väylällä 14: Markku Munne.

Avaus lähimmäksi lippua väylällä 13: Juha Hirvi.