Pistoolikilpailujen johtaminen -opas julkaistu
5.3.2007 klo 12:00

Pistoolijaoston tekemä "Pistoolikilpailujen johtaminen"-opas on julkaistu. Se on kaikkien käytettävissä ja löytyy Ampumaurheiluliiton nettisivujen Materiaalisalkusta.

Pistoolikilpailujen johtaminen -opas kertoo selkeästi, miten iso-, pienois-, urheilu-, vakio- ja ilmapistoolin sekä 50 metrin pistoolin kilpailut pitää johtaa. Lisäksi oppaassa on yksinkertaiset ja yksityiskohtaiset ohjeet urheilu-, olympia- ja ilmapistoolin sekä 50 metrin pistoolin finaalien johtamiseen. Kaikkien vapaasti käytettävissä olevan oppaan löydät Ampumaurheiluliiton nettisivujen Materiaalisalkusta sekä suoraan täältä.

– Pistoolikilpailujen johtaminen -opas kertoo selkeästi sääntöjen tulkinnat, mutta se ei korvaa sääntöjä. Opas helpottaa ja selkeyttää pistoolikilpailujen johtamista, kiittelee Ampumaurheiluliiton kilpailuvaliokunnan puheenjohtaja Marko Leppä, joka itsekin on pistooliampuja.