Hyvä Seura-koulutus päätösjaksolla
22.9.2007 klo 12:00

Suomen Urheiluopiston ja Suomen Ampumaurheiluliiton Hyvä Seura-koulutuksen päätösjakso käynnistyi Vierumäellä. Koulutusjaksot ovat kestäneet perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään saakka. Jaksojen välillä on tehty etätehtäviä seuroissa.

Kaksi edellistä jaksoa ovat käsitelivät seuran ohtamista ja seuran strategiaa. Nyt meneillään oleva jakso käsittelee seuran markkinointia ja viestintää. Markkinoinnin valmentajana on urheilupiireistä tuttu mainos- ja viestintätoimisto Pähkinän vetäjä Erkki Alaja. Viestintäosion vetää Vierumäen Mediapajalta Minna Kilpeläinen.

Viikonlopun ohjelmassa on sekä luentoja että käytännön harjoituksia.

Koulutuksessa on Porvoon Ampujat, Pohjois-Hämeen Ampujat, Suomen Metsästysyhdistys, Säkylän Seudun Ampujat ja Oulun Metsästys- ja Ampumaseura.

Uusi kolmen koulutusjakson seurajohtajakoulutus käynnistyy alkuvuodesta 2008. Koulutuksen hinta täysihoidolla majoituksineen ja materiaaleineen tulee olemaan 350-380 euron tienoilla henkilöltä. Liitto subventoi seuroja, mikäli seuroista on useampi osallistuja.

Alustavia ilmoittautumisia voi lähettää nuorisopäällikkö Riikka Lahdelle tai toiminnanjohtaja Risto Aarrekivelle sähköpostitse.