Grande Finale ja lajiparlamentit Vierumäellä 3.-4.11.
16.10.2007 klo 12:00

Lajiparlamentit ja Vuoden parhaiden ampumaurheilijoiden palkitsemistilaisuus Grande Finale järjestetään Suomen Urheiluopistolla Vierumäellä 3.-4.11.2007.

Tapahtuman hinnat:
– 95 euroa henkilöltä sisältää la-su-yön majoituksen kahden hengen huoneessa tai mökissä sekä lounaan, Grande Finale -gaalapäivällisen, kahvit, sunnuntain aamiaisen sekä mielenkiintoisen ja tasokkaan ohjelman.
– 40 euroa henkilöltä sisältää lauantaipäivän kokonaisuudessaan: kahvit, lounas ja Grande Finale -gaalapäivällisen
– 25 euroa henkilöltä sisältää lauantaipäivän kahvit ja Grande Finale -gaalapäivällisen
– 15 euroa henkilöltä sisältää lauantaipäivän kahvit ja lounaan

Ilmoittaudu 19.10. mennessä Ampumaurheiluliittoon Maila Pynnöselle, maila.pynnonen@sal.slu.fi tai (09) 34812481 tai sähköisellä lomakkeella.Ohjelmarunko

Lauantai 3.11.2007

– Ohjaaja- ja valmentajakoulutus
– Hyvä Seura-koulutus
– Ampu-hanke –ampumaratojen kehittämishanke

Illan huipennus tapahtuu Grande Finale Gaalassa, jossa jälleen tiedossa vuoden parhaiden palkitsemisen lisäksi huippuohjelmaa.

Illan juontaa imitaattorina tunnettu Joonas Myllyveräjä. Esiintyjinä mm. huipputaitava, akrobatiivinen Pro-Jam-tanssiryhmä (www.pro-jam.com)

Illan musiikillisena vauhdittajana Groove President ja Vallu Lukka! Groove President on takuuvarmaa bilebändi, joka tunnelmoi Ipaneman tytöstä Tom Jonesiin tai Dean Martinista Stevie Wonderiin. (http://www.vallulukka.com/groove.htm)

Tilaisuutta kunnioittaa myös läsnäolollaan ESC:n (Euroopan Ampumaurheiluliitto) puheenjohtaja Unni Nicolaysen sekä ESC:n kymmenhenkinen tekninen komitea, joka kokoustaa opistolla ja tutustuu Vierumäkeen ja uuteen ampumakeskukseen.