HSA:n kolmikko tyttöjen joukkue Viro-maaottelussa
10.12.2007 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliitto on valinnut Härmän Seudun Ampujien kolmikon, Susanna Ahomäki, Annukka Riutta ja Eveliina Pukkinen, tyttöjen pistoolijoukkueeksi ilma-aseiden Viro-Suomi-maaotteluun. Alle 20-vuotiaiden nuorten ilmakivääri- ja ilmapistooliampujien maaottelu ammutaan 19.-20. tammikuuta Virossa.

Poikien ilmapistoolijoukkueessa Suomea edustavat Kuortaneen Kunnon Mika Laikola, Turun Seudun Ampujien Vililassi Ala-Tuuhonen ja Keski-Suomen Ampujien Juho Juntti. Pistooliampujat kilpailivat edustuspaikoista maaottelukatsastuksessa Turun Kupittaalla 8.-9. joulukuuta.

Aiemmin Ampumaurheiluliitto on valinnut kiväärijoukkueet. Poikien maaottelussa kilpailevat Kankaanpään Ampujien Juho Kurki, Jalasjärven Ampujien Juha Soini ja Rauman Seudun Urheiluampujien Henri Törmälä. Tyttöjen maaottelussa ampuvat Pieksämäen Seudun Ampujien Pauliina Frilander, Rauman Seudun Urheiluampujien Tiia Törmälä ja Turun Seudun Ampujien Jamine Uuttu. Varaedustajat ovat Kankaanpään Ampujien Paula Peltoniemi ja Kankaanpään Ampujien Sami Korpela. Kivääriampujat kilpailivat kaksipäiväisen maaottelukatsastuksensa Turun Kupittaalla 1.-2. joulukuuta.

Suomi voitti edellisen maaottelun pistein 52-36. Maaottelu ammuttiin 20.-21.1.2007 Jämsässä.