SM-ilma-asekisan järjestäjät koulutuksessa Vierumäki Shooting Areenassa
3.3.2008 klo 12:00

Ilma-aseiden SM-kilpailun järjestäjät ahkeroivat laitekoulutuksessa Suomen Urheiluopiston Vierumäki Shootin Areenassa 1.-3. maaliskuuta. Areenassa järjestetään ilma-aseiden SM-kilpailu 14.-16. maaliskuuta.

– Menneen viikonlopun aikana SM-kilpailujen järjestäjät tutustuivat tulevaan kisa-areenaan ja kouluttautuivat ratalaitteiden käyttöön. Viikonloppu antoi lopulliset valmiudet kilpailuohjeiden kirjoittamiseen, joten ne julkaistaan tämän viikon torstaina samanaikaisesti eräluetteloiden kanssa. Ohjeet tulevat sisältämään myös taululaitteiden käyttöön liittyvät asiat, kirjoittaa SM-kilpailun tiedotuksesta ja tulospalvelusta vastaava Ville Virtanen SM-kilpailun nettisivulla www.veevee.info/ilma-asesm2008/. Nettisivulla on nähtävissä kuvasarja toimitsijakoulutuksesta.

– Toimitsijakoulutuksen kuvasarja antaa esimakua tulevasta, vaikkakin moni yksityiskohta vielä tarkentuu lopullista kisa-areenaa pystytettäessä. Testiradoilla tärkeintä oli tekniikan toimivuuden toteaminen ja niihin liittyvien toimintojen harjoittelu.