Opetusministeriö palkitsi Jorma Riissasen ja Hilkka Kaipaisen ansiomerkillä
9.5.2008 klo 12:00

Opetusministeriö palkitsi ansiomerkillä professori Jorma Riissasen ja suunnittelija Hilkka Kaipaisen Suomen Liikunnan ja Urheilun vuosikokouksen yhteydessä 8. toukokuuta SLU-talossa. Ampumaurheiluliiton hallituksessa toiminut Kaipainen (omaa sukua Järvinen) vastaanotti ansiomitalin kultaisin ristein. Ampumaurheiluliiton ympäristövaliokunnan puheenjohtajana toiminut Riissanen sai ansiomitalin.

SLU:n hallituksen anomat opetusministeriön ansiomerkit jaettiin ennen SLU:n kevätkokouksen alkua. Ansioristin kultaisena sai seniorikonsultti Pekka Vähätalo. Ansioristin vastaanottivat oikeusministeri Tuija Brax, aluejohtaja Jari Haapanen, liikuntakasvatuksen kandidaatti Pekka Könni, Nuori Suomi päällikkö Eero Lehti, pääsihteeri Jukka Pekkala, toimitusjohtaja Jorma Pitkäjärvi, tulosaluejohtaja Eija Vähälä, ohjelmistoalueen johtaja Olli-Pekka Heinonen ja lehtori Arja Jääskeläinen.

Ansiomitalin kultaisin ristein saivat toimistonhoitaja Eva-Liisa Aunio, yrittäjä Helena Juutilainen, suunnittelija Hilkka Kaipainen, kehitysjohtaja Jukka Karvinen, pääsihteeri Pirjo Krouvila, yhteiskuntavastuupäällikkö Kaisa Pyhälä, puutarhuri Christian Thibault, projektikoordinaattori Ike Chime ja laatupäällikkö Riitta Rairama. Ansiomitalit vastaanottivat kehitysjohtaja Rainer Anttila, yhteiskuntatieteiden tohtori Juha Heikkala, kansainvälisten asioiden päällikkö Terhi Heinilä, markkinointisuunnittelija Christine Heinonen, myyntipalvelun esimies Ismo Kormu, tuotantopäällikkö Jerkko Mäkelä, professori Jorma Riissanen, viestintäjohtaja Eila Ruuskanen-Himma, toimistopäällikkö Inari Raitala-Heikkinen ja markkinointijohtaja Eija Tapala.