Skeetin SM-kilpailu 2.-3.8.2008 Siilinjärvellä, SiUra:n 30-vuotisjuhlakilpailu
13.5.2008 klo 12:00

Siilinjärven Urheiluampujien 30-vuotisjuhlakilpailuna käytävä skeetin SM-kilpailu järjestetään kuluvana vuonna Siilinjärvellä Raasion Ampumakeskuksessa 2.-3. elokuuta. Kilpailun suojelijoina toimivat ministeri Jyrki Katainen ja johtaja Auvo Noronen. Kilpailuiden avajaiset lipunnostoineen alkavat 2.8. klo 9.30. Tavoitteena on järjestää hieno kilpailullinen ja yhteisöllinen tapahtuma.

Raasiossa järjestetään harjoituksia tiistai-torstai klo 17-21 kesäaikana. Harjoitussarjan hinta on neljä euroa. 1.8. harjoitukset järjestetään klo 12-21 ja harjoitussarjan hinta on viisi euroa.

Majoittuminen ja oheisohjelmapalvelut

Raasiosta on varsin lyhyt matka Tahkovuoren lomakeskukseen. Kilpailijoiden majoittuminen Tahkovuoren alueelle lienee luontevinta. Alueelta löytyy sekä hotelli- että mökkimajoitusta. Kilpailu ajoittuu loma-aikaan ja siksi ilmeisesti monikin kilpailija haluaa ottaa mukaan perheensä jäseniä, jolloin Tahkovuoren laaja-alainen ohjelmistopalvelu auttaa mukana olevia viihtymään Siilinjärven ja Nilsiän seudulla. Ohjelmaa löytyy mönkijöistä, kylpylästä, melonnasta ja ratsastuksesta aina golfiin saakka. Järjestäjällä on vakaa aikomus saada kilpailijat ja heidän taustajoukkonsa viihtymään.

Ampujien banketti 2.8.2008 klo 19.30

Siilinjärven Urheiluampujat pitää 30-vuotisjuhlan 2.8.2008 klo 18 alkaen Tahkovuorella Golden Resortsin tiloissa. Virallisen osion jälkeen alkaa banketti-illallinen ohjelmineen ja tähän tilaisuuteen on vapaa pääsy kaikilla kilpailijoilla seuralaisineen. Tällainen yhteinen banketti on normaalikäytäntö muualla maailmassa, mutta Suomessa sellaista ei ole juurikaan järjestetty. Tämän juhlakilpailun yhteydessä on tarkoitus korostaa, sitä että me ampujat olemme yhteä suurta perhettä ja viihdymme rakkaan harrastuksemme parissa ja toistemme parissa myös vapaa-aikana. Tervetuloa kaikki ampujat seuralaisineen mukaan ohjelmalliseen bankettiin. Osanottajien kesken järjestetään arpajaiset, luvassa on hyvät palkinnot ja maittava ruoka sekä hyvä ohjelma!

Varaukset ja järjestelyt

Majoituksen, ohjelmapalveluiden sekä juhlaillallisen varaukset, hinnat ja muut tiedot löytyvät osoitteesta www.tahkosafarit.fi