Timo Nissilä johtaa kansallisen trapin Y-sarjan SM-kisaa Karstulassa
19.7.2008 klo 12:00

Kansallisen trapin yleisen sarjan SM-kilpailua johtaa kymmenkertainen Suomen mestari Timo Nissilä RMY (Ruotsalon Metsästysyhdistys) kovalla tuloksella 74 kiekkoa ammutun kolmen sarjan jälkeen. Toisena kilpailussa on tällä hetkellä Sauli Turpeinen ESF (Esbo Skytteförening) tuloksella 72 kiekkoa ja kolmantena Ari Simola SaSA (Salon Seudun Ampujat) tuloksella 71 kiekkoa. KarMAS:n (Karstulan seudun Metsästys- ja Ampumaseura) edustaja Janne Kirvesmäki seuraa listoilla heti neljäntenä tuloksellaan 70 kiekkoa.

Joukkuekisaa johtaa ensimmäisen päivän jälkeen Salon Seudun Ampujat (Juhani Manninen, Ari Simola, Pasi Saarinen) yhteistuloksella 200 kiekkoa , toisena Ruotsalon Metästysyhdistys (Timo Nissilä, Pekka Boren, Ari Heikkiniemi) tuloksella 199 kiekkoa ja kolmantena Kaustisen Pohjan-Veikot (Risto Paavola, Kim Känsälä, Esko Rantamäki) tuloksella 197 kiekkoa. Järjestävän seuran (KarMAS) joukkue on tällä hetkellä sijalla 6 yhteistuloksella 190 kiekkoa.

Tiukka kilpailu Suomen mestaruudesta jatkuu huomenna sunnuntaina ja iltapäivästä selviää, kuka on kansallisen trapin yleisen sarjan ja joukkuekilpailun voittaja vuosimallia 2008.

Jenni Päivinen
SM-kisojen tiedottaja