Ampumaurheiluliiton olympiamitalikahvit täytti SLU-talon salit
29.8.2008 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliiton olympiamitalikahvit vetivät SLU-talon salit täyteen juhlakansaa perjantaina 29. elokuuta Helsingissä. Olympiajoukkuetta onnittelivat opetusministeriö, Suomen olympiakomitea, Ampumaurheiluliiton yhteistyökumppanit sekä SLU-talossa työskentelevät ja monet muut.

Mitalikahvitilaisuuden musiikista vastasi tälläkin kertaa Mallusjoen torvisoittokunta. Tälläkin kertaa orimattilalaiset olivat lähteneet joukolla juhlistamaan olympiavoittaja Satu Mäkelä-Nummelan kultamitalia.

Satu Mäkelä-Nummelalle ja muutamalle juhlavieraalle mitalikahvitilaisuus oli jo kolmas tällä viikolla. Sadun viikon neljäs kahvitilaisuus on sunnuntaina 31. elokuuta kello 15 alkaen Orimattilan Seudun Urheiluampujien Salolan ampumaurheilukeskuksessa.