ESC hyväksyi virallisiksi harjoituskeskuksikseen Vierumäen, Kuortaneen ja Tanhuvaaran urheiluopistot
10.9.2008 klo 12:00

Euroopan Ampumaurheiluliitto (ESC) on hyväksynyt virallisiksi harjoituskeskuksikseen kolme suomalaista urheiluopistoa: Suomen Urheiluopisto Heinolan Vierumäellä, Kuortaneen Urheiluopisto ja Tanhuvaaran Urheiluopisto Savonlinnassa. ESC hyväksyi kaikkiaan kahdeksan hakemusta

Euroopan Ampumaurheiluliitto (ESC) kertoo saaneensa yhteensä 11 hakemusta viralliseksi harjoituskeskukseksi seitsemästä maasta. ESC hyväksyi kahdeksan hakemusta, joiden joukossa olivat kaikki kolme Suomen hakemusta. Suomen Urheiluopisto, Kuortaneen Urheiluopisto ja Tanhuvaaran Urheiluopisto ovat nyt ESC:n virallisia harjoituskeskuksia. ESC julkaisee viralliset harjoituskeskukset aikanaan nettisivuillaan.

ESC kertoo virallisen harjoituskeskuksen kriteereiksi sähköiset taululaitteet pistooli- ja kivääriradoilla, haulikkoradat, valmennustilat, majoitustilat, ravintolapalvelut, kokoustilat, lääkintäpalvelut ja mahdollisuuden kuntoharjoitteluun.