Haulikkolajien ylituomarikurssi Tampereella 24.1.2009
1.12.2008 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliiton Haulikkojaosto järjestää ylituomarikurssin 24.1.2009 klo 10-17 Tampereen Stadionin koulutustiloissa osoitteessa Ratinanrantatie 1.

Kurssille voivat osallistua SAL:n jäsenseurojen 1 luokan ampumatuomarit, joiden kortti on ollut voimassa vähintään 3 vuotta sekä ylituomarit, joiden kortti on uusittava.

Kurssilla käsitellään:
SAL:n kilpailutoiminnan yleissäännöt; Sääntökirja: KY / 2009
SAL:n haulikkosäännöt; Sääntökirja: H / 2005
Sporting-lajien säännöt; Sääntökirja: Sp / 2008

Kurssille osallistuvalla pitää olla mainitut sääntökirjat. Sääntöuudistuksista johtuen vanhemmat sääntökirjat eivät ole voimassa. Sääntöjä voi tilata SLU:n myyntipalvelusta, puhelin (09) 34812266. Kurssilla on joitain kappaleita kirjoja myytävänä. Kirjat on hyvä hankkia niin, että ehtii tutustumaan niihin ennen kurssia. Kurssille mukaan passikuva tuomarikorttia varten.

Kurssimaksu on 50 €, se sisältää kurssin, kortin (20 €) ja kahvit. Maksu on suoritettava paikanpäällä.

Kortti toimitetaan postissa ao. tuomarille.

Kurssin vetäjä: Curt Sjöblom, puhelin 040-5275051.

Kurssille ilmoittautuminen ja tiedustelut: hannu.haapaniemi@amurinsahkopaja.fi tai puhelin 0400-627705.