Swedish Cup 2010
14.9.2009 klo 12:00

Kisamatka SWEDISH CUPIIN!

Lounais-Suomen alue on jälleen järjestämässä kilpailumatkaa Swedish Cupiin, Ruotsin Sävsjöhön. Swedish Cupin 2010 kilpailupäivät ovat 4. – 6.1, harjoituspäivä on 3.1.

Alustavan suunnitelman mukaan matkaan lähdettäisiin Turusta 2.1 illalla ja paluu Turkuun olisi 8.1 aamulla. Linja-auto lähtee todennäköisesti Kankaanpäästä ja ajaa joko Tampereen tai Rauman kautta Turkuun ja kokoaa reitin varrelta matkustajia mukaan erikseen laaditun aikataulun mukaisesti. Aikataulu ja reitti ilmoitetaan myöhemmin.

Mikäli linja-auto lähtee Kankaanpäästä, niin omilla autoilla sinne tuleville tiedoksi: KaA:n ilma-aseradan edustalla on hyvä ja turvallinen pysäköintipaikka, johon auton voi jättää matkan ajaksi.

Matkan hinta riippuu majoituskategoriasta, alustava hinta-arvio n.200 € ja siitä ylöspäin. Hintaan kuuluu linja-automatkat, laivamatkat sekä majoitus aamiaisella.

Lopullinen hinta määräytyy matkaan lähtijöiden määrästä.

Kilpailupaikan läheltä Vrigstadista on kahdesta majoitusliikkeestä ennakkovarattu majoitukset, joita on maksimissaan 48 henkilölle. Paikoissa on retkeilymajan tasoisia huoneita ja siitä ylöspäin aina hotellitasoiseen majoitukseen. Enemmistö huoneista on yhden ja kahden hengen huoneita. Muutamiin kahden hengen huoneisiin on mahdollista saada lisävuode.

Ennakkoilmoittautumiset ja tiedustelut Jarmo Engblomille puh. 0400 726 327 tai

s-postilla jarmo.engblom@pp1.inet.fi

Sitovat ilmoittautumiset viikkoon 46 mennessä, koska majoituspaikat vaativat ennakkovaraukselle vahvistuksen ko. ajankohtaan menneessä.

Kisamatkaterveisin,

JAPI